neděle 29. července 2012

Učíme se dotekům 2



Jak jsme pokročili ve výuce doteků?
Já myslím, že docela dost.
Začala jsem s hlazením čuníka a dudlíčků.... a pomalinku jsem se přesunula i na Jendu.
Většinou se zeptám, jestli ho můžu pohladit. Nemá rád, když TO nečeká....


Moje maminka mu nedávno donesla drbátko. Chvíli jsme drbali čuníka....


...a teď to zkoušíme i na Jendu.


Když se dívá na pohádky.... podrbu ho na zádech, pohladím ho po vláskách, po ručičkách....


...a Jenda většinou neprotestuje...


Pohádka je silný magnet.


Podobně to dělám v ložnici...


Jenda je zabraný do iPadu....



...a já se ho "nenápadně" dotýkám...


Denně přidávám trošku něco navíc...


Zdá se, že se to Jendovi zalíbilo....


Ještě pořád křičí: "Fuuuj, ty si plase!!!!", když mu chci dát pusu...


...ale POKUD je v KLIDU, tak mé doteky (někdy) toleruje....


Když má špatnou náladu, tak se ho nesmím ani dotknout.


Je to krásný pocit - smět se dotknout vlastního syna.


Kéž by se někdy (v budoucnu) nechal pochovat a nebo se ke mně přitulil, přitiskl...
Chybí mi to.
Miluji doteky....

11 komentářů:

  1. Hezky se to čte, že se Jeník nechá Tebou pohladit. Moc Ti to přeji. A jistě těch dotyků bude jednou víc, nejen ty "ukradené".
    Hezkou neděli, Amelie!

    OdpovědětVymazat
  2. Takové drbátko jsme měla.:)Určitě se jednou dočkáš, že se Jeníček přijde pomazlit. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Překrásné drbátko! :-)) Miluju drbání zad,ale nikdo se k tomu nechce propůjčit ;)
    To jen na odlehčení.Je moc prima,že se Jenda nechá pomalinku,polehounku přesvědčit k láskyplným dotekům od maminky.Moc Ti přeju,abys mohla pokračovat víc a častěji..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, i mně se to líbí...včera se k tomu na chvíli propůjčil brácha...a je to fajn. :-) Nedivím se, že se to Jendovi líbí.

      Vymazat
  4. Amélko to jsou krásné fotky. Jak Jeníček drží, ať už při drbání nebo hlazení. :-) Uvidíš, za chvilku to určitě bude denní oblíbený rituál. :-) Jen čas tomu musí člověk dát. :-) Mám velikánskou radost! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šári, i já mám radost...Miluji doteky a každý dotek s mými autisty je zázrak.

      Vymazat
  5. Já věřím, že se Marci dočkáš dřív, než to čekáš a Jeníček se nechá obejmout a dá Ti pusu! To pak bude VELKÝ DEN!

    OdpovědětVymazat
  6. Téda, no vy jste skvělí! Takový obrovský pokrok! Jsi neuvěřitelně trpělivá a trpělivost se vyplácí: Naprosto rozumím Tvé potřebě bližšího fyzického kontaktu se svými dětmi, já se se svými tulím často a tak si nedovedu představit, jaké to musí být nemoci to dělat. Přeju Ti, abys to jednou s Jeníčkem zažila i Ty, aby sám přišel a přitulil se k Tobě, aspoň na malou chviličku, nebo aby dovolil Tobě aspoň na momentík se k němu přitisknout.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...