úterý 10. listopadu 2015

Výlov podruhé





















Jenda je nemocný, ten na výlovu nebyl..... a holkám se nechtělo.
Nevadí...  já jsem si to (asi po 30 letech) náležitě užívala.
A nakonec jsem byla ráda, že Jeníček nemohl jet, protože tam bylo moc lidí a to by se mu stejně nelíbilo...


6 komentářů:

  1. Mňam rybička ty mám rád bydlíte někde v okolí kdyby jste potřebovali pomoc třeba na zahradě (listí,likvidace dříví na otop a podobně)ozvi se rád pomohu. Marek

    OdpovědětVymazat
  2. Hrozne moc Vam to stesti preju! :) Je super, jak se Jenicek zlepsil :) Snad i Sarce se tady libi vice a ma se fajn :))

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mě zaujala hlavně ta želva :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkně velká želva. Asi tam už nějakou dobu "bydlí".
    Výlovy rybníků, Vánoce za dveřmi... to to uteklo.
    Pozdrav vám všem!

    Mutil

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...