sobota 19. září 2015

Zasadit žaludy a ořechy


Jeníček rád sbírá přírodní poklady - žaludy, kaštany a ořechy...



Chtěl je zasadit do lesa...
Tak proč mu nevyhovět, že...















14 komentářů:

  1. Koukám, že si Jeníček sázení velmi užíval :-) M.

    OdpovědětVymazat
  2. Vidím, že jste tam všichni moc šťastni.

    OdpovědětVymazat
  3. ♥ To je krásné! Krásný nápad měl Jeníček :)) Tak ať mu stromečci vyrostou a daří se jim :))

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné...Krásně se Jeníkovi (nejen jemu) věnuješ. Je vidět jak ho to baví a moc pěkně se na to kouká...:).

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem "sázel" žaludy a kaštany, ale nikdy jsem si nezapamatoval to místo, takže jsem neměl kontrolu, jestli se něco ujalo. :-)
    Ale byly to pěkné procházky. Věřím, že Jeník bude jednou vzpomínat tak jako já. Přehrávám si ten můj film zážitků a vzpomínek snad čím dál častěji.

    OdpovědětVymazat
  6. Ako sa máte, učíš Jeníka doma, alebo niekam dochádzate ?
    Jeník sa skokom mení, úplne sa vnútorne vzpriamil, vidno to na jeho tvári .-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chodí do školy:-) Ano, stěhování "do přírody" mu moc prospělo.

      Vymazat
  7. Krásné fotky, aspoň jde vidět že i tady u nás na Ostravsku se najdou pěkná místa :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Hezké fotky - Jeníček v lese vypadá velmi šťastně. Chodíte často do přírody? Já mám zkušenost, že když mám jakoukoliv bolístku a projdu se lesem, les to ze mě všechno odebere a já se pokaždé vracím domů s čistou hlavou.

    OdpovědětVymazat
  9. Jsi skvělá maminka.. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherný les. A jak vidím, z Jeníčka je vyloženě lesní brigádník :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Marcelko, je všechno v pořádku? Už jsi tady dlouho nebyla, na tebe dost dlouhá doba. Jen doufám, že zas není někde nějaká katastrofa- Ani na FB tě není vidět. Ozvi se aspoň, ať jsem klidná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ježurko, všechno je v pořádku. V rámci našich možností:-) Jen internet nestíhám...

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...