pondělí 3. srpna 2015

Šťastné dítě v makovém poli




















22 komentářů:

  1. Vůbec se nedivím:-)Také bych byla.-)Krásné momentky!Hezké dny mějte...Věra

    OdpovědětVymazat
  2. to je hezke, uplne jsem si vzpomnela na prazdniny u babicky. Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Waaaaw tie fotky sú neskutočne úžasné!!!! :) waw! Inak tie prvé, mi obrazom pripomínajú jednu knihu možno ju aj poznáte - Kto chytá v žite od Salingera. Neviem prečo ale hneď mi napadla táto kniha keď som ich uvidela :) Krása!!
    http://renkaartandlife.blogspot.sk


    OdpovědětVymazat
  4. Úžasné. Miluju duhu. Jeníček je ve svém živlu :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky, dýchá z nich pohoda a klid ... a štěstí...
    Krásné srpnové dny přeje Maru

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky. I ten mák když kvetl musel být krásný. Taky jsem letos viděl duhu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba tady:
      http://amelie-zivotkolemnas.blogspot.cz/2015/07/makove-pole-za-domem.html
      http://amelie-zivotkolemnas.blogspot.cz/2015/07/makove-pole.html

      Vymazat
  7. Prošla jsem si i dva předešlé články z Prostějova a viděla jsem spokojeného Jeníčka i tam. Fotky z makového pole jsou nádherné, zvlášť ty první, kde je i duha na obloze. Mák mám moc ráda. Když si mám vybrat buchtu, tak to bude zaručeně ta maková a když jsem byla malá a někdo se mě zeptal jaké jídlo mám nejraději, tak jsem bez zaváhání řekla - škubánky s mákem. :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to u nás vedou povidlové a občas tvarohové:-)

      Vymazat
  8. Fotky s duhou jsou neskutečně povedené!

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné fotky! Vyzařuje z nich pohoda, klid a štěstí Jeníka i Elišky. Ta duha je skvostná!
    Taky jsem si vzpomněl na prázdniny u tety na Moravě. Makovice měla trochu dál na záhumenku, na poli za zahradou u domu byla většinou kukuřice. To byly krásné časy.

    OdpovědětVymazat
  10. Duha ma dostáva ....vždy...Boh hovorí: Dávam ti pokoj, mier, uzavrel som s tebou zmluvu...to je dúha :-))))
    Tak som sa u vás pritúlila :-) pri dúhe :-)))
    Ďakujem ! Za všetko !
    Keď budem mať počíta4 v poriadku , potom sa ozvem a doplním všetky údaje !

    OdpovědětVymazat
  11. Beautiful photos, lovely rainbow! :) :)

    OdpovědětVymazat
  12. Pěkné fotky - pole - duha - Jeníček! Nedivím se mu, že se mu tam moc líbilo, i mně by se tam moc líbilo! :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc pěkné fotečky, dokonce duhu jste viděli! :) Muselo to být krásné odpoledne a Jeník si to pěkně užíval...:).

    OdpovědětVymazat
  14. A na konci duhy je prý vždy poklad. Jeníček už ho ale určitě našel - ve své rodině a v novém domově!

    OdpovědětVymazat
  15. Koukala jsem i na články dole, je to moc krásné, až přes slzy pořádně nevidím. Ani nevíš, Marcelko, jak ti to přeji, vlastně vám všem, to štěstí, že jste se konečně dočkali!

    OdpovědětVymazat
  16. Asi tak dva roky se s Markétou jen tak modlíme, aby náš nebeskej Taťka udělal duhu. Duha je symbolem Boží milosti a navíc se nám prostě líbí. A vám ji udělal!
    A představ si, že nám taky! A dokonce to bylo na mezinárodní den tygrů!!! Užívejte léta a buďte všestranně požehnaní!

    OdpovědětVymazat
  17. Amélko, naprosto krásné letní fotky! Šťastné dětství, tak bych nazvala celou kolekci.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...