středa 5. srpna 2015

Oblíbené místo


Občas má Jeníček svých sester plné zuby (a ony určitě jeho taky) a v tu chvíli prcháme pryč.



Jendova oblíbená trampolína....
Pokud tam nejsou děti, pak je to pro něj ideální chvilka na dovádění....


"Mamiii, podrž mi travičkuuu!"


Travička se musí pohoupat na houpačce...




...sklouznout na skluzavce....


...a povozit v mašince.






Travička hlídá džusík, aby ho Jendovi někdo nevypil...



Než Jeníčkovi donesli hranolky, tak se nudil a stavěl domečky....





A protože hranolky už nemusí být jen ty jediné od Mc Donalda, tak jsme chvíli poseděli u vody...


Užíváme si prázdnin a jsme vděční za tohle krásné místo....

14 komentářů:

  1. Tak to jsem moc ráda, že Jeníček tak pěkně užívá prázdnin. Vždyť ho zase čeká perný rok, aby se naučil spoustu nových věcí, tak teď si odpočinek zaslouží. Pa Martina ☼

    OdpovědětVymazat
  2. Marci, raduji se s vámi, že jste našli nové krásné místo pro žití a Jeníčkovi, jak je vidět z fotek, moc svědčí. Moc zdravím Margit

    OdpovědětVymazat
  3. Takové místo by se mi líbilo taky. Je tam nejen pěkné dětské hřiště, ale i možnost posedět u nápoje a něčeho dobrého na zoubek. U mě by vyhrála ta palačinka se šlehačkou. :-P

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem moc rád, že jste někde, kde je vám dobře! Jsem rád za Jendu, ale ještě víc za tebe. Díky Bohu! Věřím, že hezkých článků bude přibývat! <3<3<3<3<3

    OdpovědětVymazat
  5. Jeníček je už tak veliký. Krásné místečko, buď´te hodně šťastní a spokojení

    OdpovědětVymazat
  6. Jeničkovi to moc svedčí,mne dokoca príde že aj trošku pribral a spravili sa mu tváričky, aj farbu má lepšiu. Ono z toho čerstvého vzduchu nejak vyhládne. Miestečko je moc super, a to posedenie tiež.
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
  7. Tak na potřetí snad to vyjde. milá Amálko,děkuji za tvou stopu u mně. Vůbec jsem to netušila! I my užíváme prázdznin jinak. Už jsem se těšila, jak budu psát o oslavách Dona Boska z Velehradu o víkendu, všechnobylo domluvené a dnes si Marťu nechali s podezřením na slepák v nemocnici. Ještě nikde nebyl, z tábora se vrátil s horečkama a s průjmem po třech dnech, a prvých 14 dní měl antibiotika. Tak jsem si dneska přečetla, že mám dát Pánu své plány :-))). Tak jo... a jinak? Co ty v Polance?!?Tak blízko?!? fotky jsou moc krásné! Drž se, ať se brzo postavíš na nohy!

    OdpovědětVymazat
  8. Moc vám to všem přeji, že se máte tak hezky. Jeníček už se všude krásně adaptuje a můžete vyrážet po výletech a do restaurací, to je super. A ta palačinka je krásně ozdobená! Moc pozdravů a pěkné léto, Riky

    OdpovědětVymazat
  9. Jenda vypadá moc spokojeně ! Myslím, že mu hraní venku svědčí. Přeji vám oběma jen samé takové krásné dny !

    OdpovědětVymazat
  10. Je to pěkné místečko na hraní a nedivím se, že se tam Jeníčkovi líbí . A dělá opravdu pokroky, že už začíná přibírat do svého světa větší okruh toho, co se může... doufám, že to tak půjde i nadále!

    OdpovědětVymazat
  11. Moc pěkná fotoreportáž, ta se mi vážně moc líbila. Skoro jako bych tam s vámi byla a celé to na vlastní oči viděla.

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherný park, vůbec se Jeníčkovi nedivím, že se mu tam tak líbí! :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...