neděle 23. srpna 2015

Miniuni Ostrava 2












Huráá, jde se domů...
..řekl Jenda a třepetajíc ručičkama odcházel...











6 komentářů:

  1. To je moc pěkná výstavka a moc pěkný parčík! Vidím, že už si v novém bydlišti hledáte pěkná místa na procházky a určitě se jich najde dost, Ostrava se dost změnila, za ty roky, myslím, že je to teď pěkné energické město.
    Jeníčkovi se tam očividně líbí! a doufám, že tobě též. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný svět miniatur.
    A že to Jeníka nezaujalo? Možná po technické stránce, ale byl na vzduchu, tak trochu mezi lidmi a stejně si myslím, že mu v paměti nějaký ten "kousek" uvízl.

    OdpovědětVymazat
  3. páči sa mi ako sa snažíte deti zamestnávať a vymyšlate rôzne aktivity a činnosti :)A aj také tie poučé, určite sa to oplatí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to tam moc hezky. Zatím jsem tam nikdy nebyla, možná by nebylo na škodu si tam zajet. Jeníček vypadá moc spokojeně :)

    OdpovědětVymazat
  5. Koukám, že je u vás spoustu novinek! O miniuni jsem už slyšela, pro nás bohužel příliš z ruky, jinak by mě to taky s klukama lákalo :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásně si výletujete! :) Přeji pěkné počasí a další letní příjemné chvíle - užijte si to! :)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...