středa 12. srpna 2015

Jenda prohání slepice



Šťastně třepe ručičkama a běhá se slepicema po zahradě...



To by se mi tak chtělo "běhat v tom vedru"...




Ale Jenda je neúnavný....





Zachytit to dítě v letu je často téměř nemožné....


10 komentářů:

  1. Děti také v létě pořád poskakují venku a užívají si našich zvířátek,konečně je už přestal zajímat i počítač- hurá! Ale s nástupem podzimu se u nás technika bohužel opět pomalu dostává do nadvlády nad pobytem venku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, a i proto jsem za velkou zahradu moc ráda.

      Vymazat
  2. Náhodou pohyb je zdravý. Já už toho na vozíčku moc nenaběhám. :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, pohyb je zdravý a dětem to venku svědčí. Když je vidím, vzpomínám na své dětství a jsem šťastná, že to mohou prožívat... Jendova radost z pohybu mě fascinuje.
      V poslední dny tu válčím s depkou. Už tři týdny nemohu ven, na procházku, fotit, nakoupit a nějak mě válcuje pocit, že jsem k ničemu, neschopná a zbytečná, když nemohu nic dělat. Ale pořád vím, že mám jen ortézu a že se jí za pár týdnů zbavím, že zase budu chodit, vím, že jsou na tom lidé hůř...ale zrovna je můj splín silnější než já...

      Vymazat
  3. Ten pocit beznaděje, když se najednou člověk musí neplánovaně zastavit, moc dobře znám. Ale snad to tak má být, aspoň naberete síly. Jeníček si to evidentně na zahradě užívá :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ako vyrástol...či to som ho len tak dlho nevidela? Vyzerá tak šťastne a celkom ho obdivujem v týchto teplotách behať po vonku. Ja ležím doma na gauči a už len z toho som spotená. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Fotky jsou moc pěkné, protože je na nich šťastné dítě!

    OdpovědětVymazat
  6. U druhé fotky jsem si říkala, máte asi i bílé slepice... Až pak mi to došlo - promiň, Betynko! :-)
    Jeníčkův šťastný výraz je nade všechno. Vždycky mi sjede pohled do pravého horního rohu, kde je fotka Jeníčka jako malého broučka a vzpomenu si na toho nešťastného uplakánka a co všechno jste museli prožít a přežít a nechat na cestě za sebou... Můj tichý obdiv a díky za zázraky všdního dne jsou s vámi. Maruška

    OdpovědětVymazat
  7. Nejsi k ničemu. Za své zdraví nemůžeš..děláš i tak ohromne moc. Je kouzelný vidět Jendu takhle... Jen tak dal. Kez byste byli všichni šťastni..

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...