pátek 31. července 2015

V Prostějově


Eliška mi nechtíc polila notebook vodou, tak jsem nemohla vkládat fotky na blog.
Notebook se zatím z toho šoku nevzpamatoval.


Po několika dlouhých letech, kdy se s Jeníčkem nedalo cestovat, jsme se vydali na výlet do mého rodného města a hlavně navštívit moji babičku.





Jeníček si to vyloženě užíval. Líbily se mu hlavně jezdící schody....



...houpací koník...






...ale i mašinka...


A já jsem žasla, kolik se toho za pět let, co jsem v Prostějově nebyla, změnilo...








18 komentářů:

  1. Eliška má krásné šaty :-). Jeníček je šikula, užijte si to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elišce se šaty moc líbí, ale babička jí řekla, že jsou smutné, tak z toho byla smutná ona...

      Vymazat
  2. Ty šaty jsou luxusní, vyrid to Elde. :) Je dobre, ze jste si udělali vyletik. Notebook to snad rozchodu. Opatrujte se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Notebook je někde odložen, za pár dní to zkusím znovu....

      Vymazat
  3. Už se mi po vás stýskalo :o))). Elišce to v těch šatech moc sluší. Má nádherné dlouhé vlasy.Je úžasné, jak Jeníček s potěšením všechno zvládá, jak je zvídavý a jak hezký vztah s Eliškou mají. Jsem ráda, že jste na novém, klidném místě spokojeni a přeju vám klid a pohodu.
    Zdraví Bára
    PS - a jak se má babička?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Babičce je 88, tudíž už nic moc, ale na její věk to pořád ujde...

      Vymazat
  4. ....nielen v Prostejove, niekto ti vymenil Jeníka :-)
    ...ja mám tiež všetko zresetované v počítači, nemám už tvoje dva blogy, ale ešte nemám v počítači istotu, tak keď to bude dobré ozvem sa na mail...

    OdpovědětVymazat
  5. Já opravdu žasnu co jsi dokázala s Jeníčkem,neskutečné, jsi úžasná.Marie

    OdpovědětVymazat
  6. To je moc dobře, že jste si to pěkně užili. Jeníček je neskutečně šikovný, opravdu je vidět tak veliká změna - kdo by to dřív řekl, že si bude cestování a výlety takto užívat. Mějte se moc pěkně,také už mi váš blog chyběl! Riky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je hezké číst, že jsme někomu chyběli:) Děkuju.

      Vymazat
  7. V Prostějově jsem nikdy nebyl, ale podle obrázků se nedivím, že na něj nedáš dopustit. Jsem rád, že Jeník už je schopen pobrat změny a výlet si užil a spolu s ním i holky a Ty. Pro Tebe to byla jistě sladká "odměna" za ty roky práce. Moc Ti to přeji a bude jistě ještě líp.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak v Prostějově? Eli má krásné vlasy po mamince. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Je krásné jaké pokroky Jeníček, ale i Eliška stále dělají, a je to také zásluhou jejich maminky. Jsem ráda, že se Vám všem v novém domově líbí. Budete mi na podzim v B. chybět. A Eliško, ty šaty jsou vážně krásné a moc ti sluší. :-) Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, ty už nám chybíš TEĎ... Jenda už se několikrát ptal....

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...