pondělí 1. června 2015

Bedrč


Jeníčka nebaví procházky mezi paneláky, a tak vyjíždíme do okolí. Stačí 5 až 10 km, nemusí to být nijak daleko.
Poznáváme okolí a při tom děláme něco užitečného. Venčíme psa, sbíráme přírodniny, třídíme odpad, kopeme si s míčem, pouštíme draka, hrajeme kuličky ap.
Jenda se nejdřív čertil a zahodil věci na zem. Jenže to na mě nezabírá a musel si to po sobě uklidit....




A pak už prozkoumával auta...







...a maminka se kochala krásou zahrádek, skalek, kytiček a dalších zajímavostí.
I v takových zapadlých vesničkách se najde spousta krásných míst....









2 komentáře:

  1. Bedrč u Benešova? Můj prapradědeček byl v druhé polovině 19. století hospodářem na bedrčském dvoře, to je ten statek s věžičkou :-) Musím se tam jednou vypravit, nikdy jsem tam nebyla.

    OdpovědětVymazat
  2. Spojila jsi procházku s praktickou výchovou. To je dobře. :)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...