neděle 3. května 2015

Výstava koček






















10 komentářů:

  1. Chybí mi k tomu text, jak se děti radovaly. Ty musely být v sedmém nebi :) A neloudily o kočičku domů?
    Nám se právě 30. 4. jedna z našich dvou ztratila :( Buď se bála ohňostroje nebo ji někdo ukradl (byla mazlivá).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak text často nestíhám, jsem ráda, když vložím fotky - Jenda to má jako zážitkový deníček a fotky mu stačí:) A někdy ani nemám sílu (jindy čas) psát....

      Vymazat
  2. To su ,,kúsky,,...zase ste sa potešili...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snažím se malinkými "věcmi" dělat dětem radost.

      Vymazat
    2. Jak ja ti rozumiem,obdivujem...a vidím,ze sú to v našom svete mílové kroky :)

      Vymazat
  3. Kočičky jsou to krásné, ale nějak jim ten jejich výstavní život nezávidím. Musí to být pořádná otrava ležet zavřená v kleci a snášet zvědavé obličeje "čumilů". Vidím, že si na výstavě Eliška pořídila kočičí hodinky. Jsou prima, jako i to všechno vybavení pro domácí mazlíčky.

    OdpovědětVymazat
  4. Kočky na posledních dvou fotografiích už pro mě spadají do kategorie tygrů :)

    OdpovědětVymazat
  5. Výstava mačiek. No, keďže jedna mačka mi stačí k horlivému plaču od strachu, takáto výstava by ma asi zložila. Ale ak ich decká majú rady, tak prečo nie.. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jejda, také nic pro mě. Ale to je vedlejší. Ale smrad z těch koček a hlavně kocourů tam musel bejt opravdu hutnej

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...