úterý 12. května 2015

Kapesníková mánie



Aktuálně nejoblíbenější "hračky" Jeníčka:


- dudánci, kapesníčky, bojovníci, meče, magnety, láhev s vodou...


















9 komentářů:

  1. Dobré hračky, děti mívají různé záliby. Můj nejmladší vnuk jeden čas měj jako hračky kabely - prodlužováky, rozdvojky a taky metry. Jo a taky miloval vysavač.

    OdpovědětVymazat
  2. Kapesníčky se mi zdají ideální - pěkné měkké kvádříky:)

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, vy máte ale zásobu kapesníků :-)

    OdpovědětVymazat
  4. No vida - jak pěknou hračkou se můžou stát kapesníky. Poslouží i jako stavebnice, jsou měkké do ruky, mají pěkné barvy - Jeník si vybral správnou hračku..:).

    OdpovědětVymazat
  5. a v Lidlu mají zvířátkové: čuník, kočička, asi i rybička... Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...tam už jsem dlouho nenakupovala...asi se tam brzy podívám, díky za tip:)

      Vymazat
  6. Naše děti také vždy bavilo hrát si s "nehračkami" . Jeden čas vedli toaletní papíry a papírové kuchyňské utěrky, které stavěli do vysokých komínů. No a venku udělá stále největší radost pořádná louže , klacek a trocha písku! A to máme doma narvaný byt drahými hračkami! Zdravím, Riky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak - nehračky jsou super - pampelišky, kamínky, větvičky, žaludy, kaštany..ale pak to vysvětluj třeba na OSPODu, co se ti válí v obýváku:-P

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...