čtvrtek 30. dubna 2015

Jeníček píše odpověď čuníkovi do Brna


Včera jsem psala o tom, jak prasátko píše Jeníčkovi pohled.
A tady už Dominika natočila druhé video. Tentokrát píše Jeníčkovi krátký dopis.


Video je úžasné. "Prasátko" dokonce ukazuje Jeníčkovi auta, motorku, kola, školku, schránku...



Jeníček nechtěl vybrat pohled s městem ani se zámkem, trval na obrázku s čuníkem...¨



Nechtělo se mu psát, tak dělal trošku scény, ale po 14 tidenním přemlouvání se nám to nakonec podařilo....Chvíli to vypadalo, že se chudák prasátko odpovědi ani nedočká.


Některá písmenka si Jeníček pamatuje, některá jsem mu ukazovala v knize, aby věděl, jak je má napsat...
..a hláskovala jsem mu písmenko po písmenku.




Zatím se mu pletou háčky, čárky, občas zamění tiskací písmeno za psací, tečky dělá kde ho napadne, ale přes to všechno je to úžasný POKROK....







"Chodím rád na procházku" :-)
Není to zázrak?
Dítě, které se před pár lety bálo vyjít z domu na ulici...



Na Jeníčka těch písmenek bylo moc, ale zvládl to a za odměnu dostal zmrzlinu.
Nakonec se na video podíval ještě jednou.



Dominice, paní učitelce i dalším studentkám moc děkujeme za spolupráci.
Třetí video bylo o návštěvě a registraci v knihovně.
Není nad názorné video...

12 komentářů:

  1. Ja stále spievam ódy na Janíčkov pokrok !!!...
    ...my máme doma práve M.kolabs...,vždy keď sa priblíži večer....akoby všetko rodinné hodí za hlavu a napadne nás...mňa...veď vidíš na blogu,v tomto období dostal svoju izbu,my sme išli do komory...robili sme ju v čase keď bol v Drahuškove...dnes zničil topánky...stále pýta novú elektroniku...nedávno dostal darček k narodkám,denne s tým nie je spokojný, ..dostal navigáciu,mapy,pulzmeter,krokomer..atď....aby mohol chodiť na sociálne nacviky...aby mohol chodiť na prípravy do svojho katolíckeho spoločenstva,bez doprovodu...lebo je to jediná komunita,ktorá o neho stojí...zatiaĺ mu oficialne zamietli všetko...len vyučenie a my sme mu ostali...rozhodli sme sa ,že budeme jeho rodinou,pokiaľ mu to bude zdravotný stav dovolovať...a vidíš...napadne nás,mňa skoro každý večer...nemôžem sa od neho pohnúť nikam a stala som sa ako najbližšia rodina aj jeho terčom...akoby si tu hĺbku vzťahu neuvedomoval..a v tom filme všetko vyzerá tak hladko :):):)

    OdpovědětVymazat
  2. Taková videa jsou super nápad, úplně žasnu, co vše se pro děti s autismem dá dělat. Taková aktivita by mne na VŠ moc bavila, škoda, že jsme nic takového nedělali.

    OdpovědětVymazat
  3. Jeník je moc šikovný! A v dobrém píšu, že ta jeho písmenka jsou slavnější než hyreoglify!
    A nevadí Jendovi, že prasátko má lidský obličej a chodí jako člověk?
    Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně to Jeník napsal, až jsem se z toho dojal. Přesně, dítě bojící se ještě nedávno všeho a všech na ulici, které se muselo i pár dní přemlouvat k výměně pohádek stokrát zhlédnutých za pár minut na čerstvém vzduchu. Opravdu velký pokrok.
    Několikrát jsem zde psal, že bude líp. Jsem rád, že jsem nebyl špatným prorokem, že jsi to dokázala a moc vám přeji ještě další a další radosti a výhry.
    A Prasátko z Brna jistě mělo z prasátka na pohledu taky radost. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Amélie, úžasný pokrok! A umím si představit Vaši radost a přes Váš blog ji sdílím a jsem dojatá. Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Je to super nápad a Jeník je velký šikula. Zdravím Margita

    OdpovědětVymazat
  7. Jeník je šikula, že nakonec odepsal a ten jeho vzkaz je moc krásný!:)

    OdpovědětVymazat
  8. No to je nádherné. Jeníček krásně píše. Udělal, díky Tobě Marci, veliký pokrok.
    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Amelie, od doby co jsem poprvé našla tento blog, jsem ho zpětně přečetla po večerech skoro celý. Hluboce se před Vámi skláním a moc Vás obdivuju. Jste úžasně silná a Vaše děti mají štěstí, že se narodili zrovna Vám. Jsem máma dvou hyperaktivních zlobílků ale kolikrát jsem vyždímaná jako hadr a mám výčitky, že nezvládám výchovu podle svých představ. To jaký pokrok udělal za ty roky Jeníček je moc krásné. Jste opravdu skvělá
    MÁMA a přes všechnytrable, co Vám život připravil, jste silná a optimistická. Já jsem takový životní melancholik a tak trochu pesimista a od lidí jako Vy bych se měla učit. Přeji krásný Máj. Riky

    OdpovědětVymazat
  10. Úžasný nápad s videm! A Jeníček jakou napsal krásnou odpověď! Perfektní pokroky!!!

    OdpovědětVymazat
  11. Amy to jeníčkovo psaní je absolutně úžasné!!!! Gratuluju!!!!! Julie

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...