sobota 7. března 2015

Trocha sportu neuškodí








Líbí se mi, jak se Jeníček odhodlává zkusit nové a nové věci...








7 komentářů:

  1. Amélko, Váš blog o Jeníkovi čtu už několit let a téměř u každého článku musím žasnout nad tím, jak velký kus cesty tenhle úžasný bojovník pod vaším nekonečně trpělivým a laskavým, přesto neústupným, vedením urazil. Když si vzpomenu na ty články, které obsahovaly záběry uplakaného, hysterického Jeníčka, který takový amok chytl už "jen" z toho, že někdo strčil nos do dveří a za žádnou cenu by neopustil svoje bezpečně známé prostředí, natož zkusil něco takového...?
    Radost se na to dívat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem vděčná za každý pokrok, za každou novou "situaci", kterou Jeníček zkusí...a náležitě si to užívám.

      Vymazat
  2. Super "slapadlo" a podle Jendova usmevu soudim, ze se mu take moc libilo:) Zdravim a preji pohodovy zbytek vikendu, M.

    OdpovědětVymazat
  3. To je úžasné:) Jenda je moc šikovný:)

    OdpovědětVymazat
  4. Už je taky z něho velkej kluk. :) Jak to vypadá s tvojí nohou? Stále bolesti?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V listopadu jsem po třech letech vysadila léky na bolest, takže pohoda.

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...