pátek 20. března 2015

Svázané banány


- "Mamí, můžou být banány svázaný?"
- "Jak jsi na to přišla?"
- "No, když je tady napsáno "banány volné", tak jestli můžou být i svázané?"

7 komentářů:

  1. Lepší banány svázané než rezervované, obsazené, těsné nebo ženaté :-)

    OdpovědětVymazat
  2. jsou volné nebo svázané v trsu, ne? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tyhle byly "svázané" v trsu asi 6 kusů.

      Vymazat
    2. Tak potom to nechápu ani já :D

      Vymazat
  3. Tyhle slovní hříčky tu mám moc ráda:)
    Teď právě říkají v tv o Jágrovi:
    Nad jeho výkony kroutí hlavou celá NHL - no jen si to představ, jak všichni kroutí:)

    OdpovědětVymazat
  4. je fakt, že jinak než "volné" banány jsem ani neviděla...

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý postřeh, nikdy mě nenapadlo nad tím takto přemýšlet. :) A rozlišení chápu tak, že volné banány jsou ty, kde si můžeme nabrat podle našeho uvážení (tj. můžeme si vzít různý počet, nakombinovat banány z různých trsů, ...). A pak jsou ještě napytlíkované (ty jsem zatím viděla jen v Albertu), kde je prostě zatavený sáček cca 4 banánů a vybírat si jednotlivé kusy nelze. Elišce bych to asi vysvětlila jako volné x balené.
    N.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...