neděle 8. března 2015

S babičkou na výlet


"Babííí, pojedem na výlet...



Hurá, balíky!"


A Jenda byl ve svém živlu.


Kde jsou ty doby, kdy Jeníček odmítal chodit ven, bál se sluníčka, větru, deště, stínů, špíny, hmyzu a všeho možného.


Teď, pokud je hezky, tak CHCE jít ven.


Nejraději má místa někde v přírodě, kde nejsou lidé, takže sedneme do auta, ujedeme cca 2 až 10 km a najdeme nějaké hezké a klidné místo pro dětské radovánky.


Tentokrát to byly balíky a Jendova radost neznala mezí.


Nespočítám, kolikrát jsem ho na ty balíky vysadila, ale očividně jsem byla zničená víc než Jeníček.
Proč platit za posilovnu, když stačí zvednout třicetikilové dítě stokrát na balíky, že?


Chvilku se Jeníček bál skočit z jednoho balíku na druhý, ale ke konci získával čím dál víc odvahy....
...a spadl jen jednou...









A i když Jenda "zlobil" babičku v autě a házel na ni kšiltovku, hadry na utírání oken, smetáček (na sníh), kopal do sedačky před sebou a tloukl pěstí všude okolo, přesto jsme si to odpoledne všichni tři krásně užili.
Těch pár kilometrů se to dalo vydržet a za ty nádherné slunečné chvilky to stálo.


Tyhle "jarní" dny plné sluníčka mám moc ráda.

Pro srovnání, jak to bylo před 3-4 lety:
http://auticekjenicek.blogspot.cz/2011/10/triminutova-prochazka.html
http://auticekjenicek.blogspot.cz/2011/06/nedari-se-nam.html
http://auticekjenicek.blogspot.cz/2011/03/nejak-se-nam-hrouti-prochazky.html
http://auticekjenicek.blogspot.cz/2011/01/nemuzu-prochazky-lamat-pres-koleno.html

11 komentářů:

  1. Tedy to byl opravdu prima skvělý den :o)
    Měj se moc hezky...
    Martina

    OdpovědětVymazat
  2. To je super, když vidím, jak je Jeník rád! Doufám, že tě to zvedání moc nezničilo. Byl to krásnej den a Jeníkova i tvoje radost jsou zároveň i našimi radostmi. Kéž je víc takových slunečných dnů! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný pokrok, když už CHCE chodit ven :-) Úplně mě to nadchlo.
    Kdy vidím Jeníčka, jak si užívá na balících, tak jsem si vzpomněla na sebe, jak jsem taky takhle dováděla a užívala si :-)
    To s tou posilovnou mě velice pobavilo :-D Hlavní je, že jste si výlet všichni užili. Ty fotky jsou báječné a jde poznat za radost :)

    OdpovědětVymazat
  4. Skoro se zdá, že vám to dítě někdo vyměnil :-). V takové pokroky jsi sama asi ani nedoufala...a co dělá tvoje noha?

    OdpovědětVymazat
  5. Báječné! I když pro Tebe dost náročné. Moc se mi líbí ty "skokanské" fotky:)

    OdpovědětVymazat
  6. Ak si pozriem predošlé články kde Jeník nechcel ísť ani so psom tak som vážne prekvapená ako to teraz je. Že sa sám pýta vonku a je uplne šťastný. Svitá na lepšie časy, prichádza slniečko a jar ! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Marcí, to je bomba, na Jeníčkovi je ten pokrok obrovsky vidět...jste úžasní,všichni:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jsem ráda, že to tak vyšlo...
    Jinak, úplně ti rozumím, tyhle dny mám ráda i já...
    Všechno je svým způsobem tak omamné, nové, okouzlující.
    Příroda pro mě nikdy není krásnější než na jaře...

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezké fotky :) To je super, že Jeníček dělá takové pokroky a že jste si odpoledne hezky užili. Skákání po balících je i moje oblíbená zábava :D Doufám, že už nebude sněžit a bude tu brzy opravdové jaro :)

    OdpovědětVymazat
  10. To musel byť krásne strávený deň. :) Ach, vždy som si priala mať babičku a zažiť takýto nejaký deň. :) dúfam, že ste si ho všetci užili. Prajem veľa síl a veľa ďalších pokrokov. Ide Vám to všetkým naozaj skvele!

    http://renkaartandlife.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  11. To je neskutečné, jaké jste s Jeníčkem udělali pokroky. Obdivuji Vaši nezdolnou trpělivost, sílu odvahu a hlavně vytrvalost. Nebýt vás, nikdy by takových pokroků nedosáhl. Jste skvělá, smekám.¨
    a moc Vám fandím

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...