úterý 3. března 2015

Pavouci a úkol z matematiky


Jeníček si udělal domácí úkol....




...a pak se chlubil pavoučkům, jak hezky mu jdou čísla....









8 komentářů:

  1. Muzes na Jenika byt opravdu hrda , protoze jak je videt tak mu to ve skole jde .

    OdpovědětVymazat
  2. Je pozoruhodné, že se těch "pavouků" nebojí. Znám pár lidí s PAS a všichni mají z pavouků a podobné havěti hrůzu :))

    OdpovědětVymazat
  3. Blééé, takový úkol bych jako maminka kontrolovat nechtěla.... Amélko, z mé strany teď pochvala a obdiv patří tobě, já bych teda tak v klidu asi nebyla!

    OdpovědětVymazat
  4. Je šikula! :) Ale ti pavouci jsou spíš hrůzostrašní než milí..:D

    OdpovědětVymazat
  5. Tak teda tato hračka by mě domů nesměla, to bych byla na lustru :-D. Dítě nedítě, . Máte můj obdiv, toto je moje noční můra!!! Zuzka

    OdpovědětVymazat
  6. Zrovna to jsem chtel napsat... Na tech fotkach ty pavouci vypadaji az neskutecne opravdove. Ale hlavni je, ze to Jendovi jde.

    OdpovědětVymazat
  7. A chlubil se právem, ta čísla mu jdou moc hezky! Obrovský pokrok!

    Z pavouků by se mi svíral žaludek, ale jestli pomáhají se školou, co se dá dělat ;)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...