středa 18. března 2015

Kočka nebo pes?


- "Mamíí, já nemůžu vykoupat kočku. Ona se potom změní na psa...."
- "To je nesmysl."
- "Mami, když vykoupu kočku, bude můj pes vypadat nádherně?"
- "Co to je za blbost?!"
- "TADY je to napsané!"


- Píšou: "Speciálně vyvinutý šampón pro dlouhosrstá plemena koček. Šampón vyživuje srst od kořínků a po použití bude váš pes vypadat pěstěně a jeho srst bude nádherně lesklá..."


- "Proč píšou, že to je pro kočky a že pak můj pes bude mít krásnou srst? Já tomu nerozumím. Můžu v tom ty kočky vůbec vykoupat?"

5 komentářů:

  1. A to su tie chvile nad ktorymi sa uz len pousmejete :)

    OdpovědětVymazat
  2. To jsem jednou kupovala borůvky a až když jsem přišla domů jsem si všimla, že je na nich nalepená etiketa: Borůvky. Složení: 100% maliny.
    Jinak, ještě k tomu pohřbívání babiček, také jsem z toho byla zmatená a nechápala jsem to, proto jsem to vyfotila, ale tady je o tom článek: http://www.lidovky.cz/zakaz-pohrbivani-babicek-upozornuji-cedule-u-prazskych-stavenist-10l-/zpravy-domov.aspx?c=A150311_160910_ln_domov_mmu

    OdpovědětVymazat
  3. Má dobrý postřeh! Já bych si toho možná nevšimla, nestuduji tak podrobně návody. Mají v tom pěkný guláš!

    OdpovědětVymazat
  4. Uz sa aj mne stalo, ze som v navode nasla podobny preklep...ale je sikovny, ze si to vsimol :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...