čtvrtek 12. března 2015

Cvičení u rybníka


Bylo krásně a Jeníček CHTĚL na výlet.


Popojeli jsme k "našemu" oblíbenému rybníku...




Ještě nedávno se Jeníček bál stínů.
Snažila jsem se mu vysvětlit, že to je on...a jeho stín... a nechápal to.
Ani teď si nejsem jistá, že už to pochopil. Někdy mi přijde, že jo, jindy na mě "kouká, jak čerstvě vyoraná myš"...



Ale tentokrát si hrátky se stíny užíval.
Jednu ruku nahoru, druhou ruku nahoru...


...jednu nohu nahoru...
..a druhou nohu nahoru ap.
Záměrně neříkám "pravou a levou", protože tohle je zatím nad Jeníčkovy možnosti.


Cvičili jsme u rybníka a bylo nám hezky.
Kdyby nás někdo pozoroval, tak nás možná nechá odvézt do blázince, ale my jsme si to užívali.

3 komentáře:

  1. Fantasticke,je to chronologicke,ste stale vonku,alebo je to starsi material?Ami,mozem Vam poslat dlhsi mail,pisem totiz spravu o tom co sme vsetko podstupili s Milom,take zhrnutie,aby v buducnosti mohol pracovat a byvat sam,ale v chranenom rezime.piseme to pre lekarku,ktora to schvaluje pre mesto,a mohli ,by ste si to precitat aj vy :)Zdravim !

    OdpovědětVymazat
  2. Ta první fotka je moc hezká, a pak ta, jak jste tam oba a hrajete si se stíny, ta je taky moc dobrá. Byl to očividně pěkný a vydařený den.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...