neděle 25. ledna 2015

Puzzle ze 12 kousků


Každý den trénujeme úkoly, nacvičujeme sociální situace, malujeme, stříháme, lepíme, modelujeme...


Je to terapie pro Jeníčka, ale ve své podstatě i pro mě.


Péče o tři psychicky trošku jiné děti je velmi vyčerpávající.


Při úkolech na chvíli zapomenu na problémy a na starosti a soustředím se zase na něco jiného.


Ale mám z nich radost. I při velkých psychických potížích se nakonec všechny děti dopracují k pololetnímu vysvědčení, což ještě nedávno nevypadalo moc reálně.


A tak díky Bohu za každý úspěšně prožitý den.







Matýsek na úkoly poctivě dohlíží... Co kdybysme to náhodou dělali špatně...


A rozloučím se s vámi jedním citátem,který jsem objevila na jednom mém oblíbeném blogu:
PLATÍ VŠEOBECNÝ ZÁKON, ŽE UDĚLÁTE-LI ŠŤASTNÝM NĚKOHO DRUHÉHO, UDĚLÁTE ŠŤASTNÝMI TAKÉ SAMI SEBE...

A tak neváhejte a rozdávejte radost a štěstí svým blízkým, jednou by mohlo být pozdě...

9 komentářů:

  1. Jsem neskutečně moc ráda, že se citáty líbí :) Dělá mi to radost :)
    Podle fotek, jak jsou děti šikovní, bych neřekla, že jsou psychicky jiné. Opravdu šikovní. Není se čemu divit, když mají tak super mamču:)

    OdpovědětVymazat
  2. Je vidět jak Jeníček opravdu urazill veliký kus cesty,je moc šikovnej a to hlavně díky tobě.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak rada čítam tvoje príspevky. Cítim z teba toľko sily a lásky. Patrí ti môj veľký obdiv. Tá snaha a láska ktorú dávaš svojim detičkám je neuveriteľná. :) Vďaka tomu vidieť aké robia pokroky a sú každým dňom šikovnejšie. Musí to byť ťažké a náročné, no si skvelá mamina. :) Držím palčeky.

    OdpovědětVymazat
  4. Tvoj blog čítam už strašne dlho, ale ešte som sa neodvážila napísať, ale máš môj obrovský obdiv si perfektná a úžasne trpezlivá a som rada, že dievčatá sa dopracovali k vysvedčeniam a prosím dohliadaj na ne aby v škole pokračovali, vzdelanie je veľmi dôležité, hoci to možno nie je ľahké, hlavne pre Elišku, minule som sa "hrabala" v tvojich článkoch a čítala príspevok spred pár rokov, ako jej deti nadávali a robili zle :(, je to smutné, ale ver tomu a povedz aj Eli, ak v škole má náhodou stále tieto problémy, že raz pominú, garantujem Ti, že väčšina tých grázlov, možno ledva dokončí školu a tvoja šikovná dcéra môže v živote, aj napriek autizmu dosiahnuť oveľa viac :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Mišel, děkuji za milý komentář a za Tvoji ODVAHU ho napsat. Vlastně ani nevím, pro kterou dceru je teď život těžší, nejspíš pro obě, ale perou se s ním a já se jim snažím pomáhat, jak jen to jde. Měj se krásně a zase někdy napiš.

      Vymazat
  5. Gratuluji k úspěšným dnům :) Ať jich je co nejvíce takových!:)

    OdpovědětVymazat
  6. U Jendy nečekám nic jiného než samé jedničky (nebo jednu velkou, nevím, co se teď v pololetí prvňáčkům vlastně dává). Hodně se zlepšil, zvládá už i docela těžké úkoly.
    Holkám gratuluju, že se nevzdávají a bojují dál. A určitě bojují dobře, když i ta vysvědčení budou!
    Eva

    OdpovědětVymazat
  7. Amélie, děkuji za hezký příspěvek, to že to děti nevzdávají a perou se s životem i se školou, to mě velice potěšilo! Jsou to šikulky, všichni tři, vlastně vy všichni čtyři, protože bez Tvé podpory a snahy by to nešlo! A Matýsek dohlíží přímo ukázkově vzorně :o)!!! Zuzka

    OdpovědětVymazat
  8. Marci, máš můj veliký obdiv !!!!! Já mám doma dvě zdravé děti a někdy mám pocit, že je to nad mé síly .... a proto se před tebou hluboce skláním .... Marki

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...