pondělí 26. ledna 2015

Puzzle z 18 kusů


Náročnost úkolů pomalu zvyšuji. Někdy se zadaří, jindy ne.
Ale puzzle začalo Jeníčka v poslední době bavit, tak se snaží a neprotestuje.












Matýsek to přišel zkontrolovat a nakonec naznal, že jsme to společnými silami s Jeníčkem složili dobře...


14 komentářů:

  1. Puzzle mám rovněž velmi ráda, vždycky mě to uklidňovalo :) Jeníček je šikula!
    Hrozně se mi líbí ty vaše kočky! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny moje děti také milovali puzzle :o) Měj se Amélko krásně.Martina

    OdpovědětVymazat
  3. zaujímavá a krásna dokumentácia :) šikovníci :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jeníček je opravdu šikulka! Amélko, moc zdravím, Maru

    OdpovědětVymazat
  5. Teda - na tom bych si mákla i já...Jeníček je šikulka! A kočička je krásná...:).

    OdpovědětVymazat
  6. Juu, ten Matýsek je boží.
    Jak si vegetí a jak hlídá, to je prostě vtipné :)) Tak chci kočičku, nebo kocourka. Ale nejspíš se toho dočkám, až odmaturuji, nebo až budu bydlet sama. Ale tak co :)
    Páni, Jeníček je šikulka, říkám to pořád a je to pravda :)
    Za chvíli to bude ještě víc. Fakt neskutečný šikulka, jen tak dále :)

    OdpovědětVymazat
  7. Amy, Jenda je úžasnej a moc šikovnej. Je skvělé vidět pokroky..ktere dela tvou zasluhou. Jen tak dal. Drž se a mejte se krasne.

    OdpovědětVymazat
  8. Amélko, víte o kočičí kavárně v Praze? :) Elišce by se tam určitě líbilo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna DNES dopoledne o ní Eliška mluvila...že by tam moc chtěla..zatím vůbec nevím, kde je a o co přesně se jedná. Musím si najít nějaké informace.

      Vymazat
    2. Je jich v Praze víc, já zatím byla jen v Kavárně Kočičí (http://www.kavarnakocici.cz) a bylo to tam úžasné. Mají i facebookovou stránku

      Vymazat
  9. Matýsek by se evidentně na to nejraději vrhnul hned. Je kouzelný. Jo, puzzle, to je už dlouho doména mé vnučky Terezky.

    OdpovědětVymazat
  10. To už je opravdu těžší úkol, ale puzzle děti většinou baví a Jeníček není jiný. A jde mu to. A jak by taky ne, když má takového chundelatého pomocníka. :)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...