pátek 9. ledna 2015

Nabídka knih 8



Úklid knihovniček doma pomalu pokračuje.
Aby doma knihy jen ležely ladem, to nechci. Knihy mají dělat RADOST.
Vaše radost je i mou radostí, tak si sedněte a vybírejte.

Případné zájemce o knihy prosím, ať mi do komentáře napíší názvy knih, o které mají zájem, klidně i číslo fotky, a hlavně ADRESU do mailu.




Některé knihy už svého zájemce měly, ale protože jsem neměla adresu, tak jsem je nemohla poslat.






Byla bych ráda, kdyby se ozvali zase jiní zájemci, abych knihy neposílala pořád těm samým lidem, ale pokud o ně nikdo jiný nebude mít zájem, tak proč ne...



Příjemný čas u knih vám přeje Vaše
                                                                Amélie


13 komentářů:

  1. Ahoj Marci, jestli mohu poprosit, tak já bych si vzala tu knížku od Markéty Zinerové Čarovné prstýnky. Tu pohádku v televizi mám moc ráda.
    Do e-mailu pošlu adresu.
    Míša

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den, Amelie, měla bych zájem o Veselou matematiku, knihu Ptáci, Čertík a jeho svět a uloupený život.Vzhledem k tomu, že již od Vás mám pro dvojčátka pexetrio, velmi ráda bych Vám a Vašim úžasným dětem také udělala něčím radost, prosím o info, co by Elišce, Šárince nebo Jeníčkovi udělalo radost.Markéta

    OdpovědětVymazat
  3. Amélko v roce 2015 přeji zdraví,štěstí,spousty trpělivosti,spousty radosti.Máš šikovné děti.Vera

    OdpovědětVymazat
  4. Dobry den,
    mohla bych poprosit o knizky o Gabine a vile Jasence? Moc dekuju. Misa K.

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den Amélie. Poprosila bych o knihy Pohádkový slabikář, První čtení a Lady Tramp. Píši i email. Zároveň Vám i rodině přeji hodně štěstí, radosti a zdraví v roce 2015. Děkuji Jana.

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den ,Amélko,
    prosím o alepoň některou knížku,jsou -li volné :Pat a Mat ,rytířovo kopí,Rozbitá ,dívky v sedle nebo N. Kampusch.
    mail :lubono14@seznam ,cz
    Děkuji Alča

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrý den, měla bych zájem o některé z těchto knížek:
    pohádkový slabikář
    lady a tramp
    popelka
    ptáci
    božena němcová - pohádky
    pohádka o žirafě
    kuky se vrací
    velká kniha otázek a odpovědí
    zvířátka na farmě

    OdpovědětVymazat
  8. Uloupený život a Na kovadlině vypadají opravdu velice lákavě.. Amy, co by udělalo radost vám? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uloupený život chtěla Markéta (viz výš), ale ještě mi NEPOSLALA adresu... Na kovadlině Ti schovám.

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...