sobota 24. ledna 2015

Maniak přes čísla


....249, 250, 251...


...131, 132, 133....

Mám ráda tyhle chvilky, kdy mě Jeníček nechá chvíli si odpočinout od úkolů pro dudánka a píše si čísla.



228, 229, 230...


Většinou střídá po řádcích čtyři barvy - modrou, zelenou, červenou a černou...
Včera jsem mu koupila i jiné barvy, ale ty ho zatím nezaujaly a pokračoval jen se svými čtyřmi barvičkami.






8 komentářů:

  1. Na jak dlouho ho to dokáže zabavit?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy udělá jeden řádek, někdy celou stránku.

      Vymazat
  2. Ďakujem za návštevu na mojom blogu a milé komentáre ktoré ma veľmi potešili :)

    OdpovědětVymazat
  3. Je vidět, že čísla Jeníček píše často, protože jsou napsaná pěkně a s jistotou. Přeji vám všem hezký víkend, u nás jemně padá sníh, ale na zemi se zatím nedrží.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je šikovný :) A teda má výdrž, že ho to ještě baví. A jak hezky píše číslice, jde poznat, že je hodně šikovný chlapeček :) Až něco nakreslí novými barvičkami, tak se mu určitě zalíbí :)

    OdpovědětVymazat
  5. :) vy ste šťastná, on je šťastný....čo viac:)

    OdpovědětVymazat
  6. Šikulka to je :o) mějte Amélko tam u Vás všichni krásný víkend ... Martina

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...