čtvrtek 18. prosince 2014

Nabídka knih 7


Pokud se vám líbí nějaká kniha, napište prosím její název do komentáře a do mailu adresu. Děkuji.



Tyhle knihy na 90 procent nestihnu poslat do vánoc. Na poště to vypadá jako kdyby byla kalamita a není v mých silách tam stát hodiny ve frontě.



Ale třeba vám udělají radost i po Novém roce...





24 komentářů:

  1. ahojky, já toho využiju opět pro malou - ráda bych barbie - ne to puzzle, knihu, je na horním asi druhém obrázku, pak letadélko káně, dádu, velká dobrodružství myšáka, boženu němcovou pohádky, vánoční cestu, olbracht pro syna a pro mne heleninu drůbež... písni mi pak mejlem poštovné, ju
    díky moc opět a zase gábina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud z toho nikdo nic nebude chtít, pak ti to pošlu. Ráda bych podělila co nejvíc lidí:-)

      Vymazat
    2. jasně, souhlasím;-) jsem neskromná, vid, polepším se, ju:-))
      gábina

      Vymazat
  2. Psa Robina mám doma oba díly,ten je super :-). Přeju co nejklidnější svátky.

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Amélko, měla bych zájem o Mozek od Robina Cooka a Robin druhý a jeho rodina. Více v e-mailu. Děkuji Marcela

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, tu Barbie mám doma, jsou tam krásné ilustrace. Komupak to patřilo? :-) (Elišce nebo Šárce? :D)
    Měj se krásně :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den, poprosila bych o knihy Pošta v zoo , šli červotoci do houslí. Děkuji

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den Amélie. Mohla bych poprosit o knihy: Vodník Čepeček a Brumíkova dobrodružství. Děkuji a přeji pěkné vánoce. Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Amálko, po dlouhé době moc zdravím a koukám, co je to tu teď poslední dobou za novinky :). Krásná myšlenka! A děti jsou skvělé, že se jich vzdají a pošlou dál. U nás by to zřejmě neprošlo ;). A jak vidím první fotku - pokud by nikdo neměl zájem o Návštěvníky, případně Chobotnice z Čertovky, tak nám by udělaly radost. Díky, pěkný večer, Jasimonka.

    OdpovědětVymazat
  8. Moc prosím Boženu Němcovou, Popelka Libuše Šafránková, Králové atd z filmu, Pták Ohnivák a jiné pohádky, O letadélku jak je od Zmatlíkové, Hudební výchovu a Malý Bobeš. Děkuji moc a pokud náhodou byl někdo rychlejší, nic se neděje. Jsi zlatíčko. Řeknu Ti, že Ty určitě půjdeš do nebe a ne do pekla ;) Díky ještě jednou beruško...pa pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ..něco z toho ještě bude. Prosím napiš mi adresu, ať ji nemusím někde hledat...

      Vymazat
    2. A ještě jsem chtěla dodat, že pokud Ti něco zbude, budu ráda, máme velikou knihovnu a knihy se u nás nikdy neztratí ;) Děkuju Ti a pozdravuj....a DRŽ SE!!!!

      Vymazat
    3. Něco zbylo i u minulých nabídek. Nechci nikomu posílat nic, co by nechtěl, nebo co by se nehodilo.

      Vymazat
    4. Jo beruško, naše rodina je rodina čtenářů, i děti čtou, u nás se opravdu nic neztratí ;) Adresu máš na FB ;) Navíc já jsem dlouhou dobu odolávala, zda si o nějakou knihu napsat, přišlo mi, že jsi pro mě udělala už hodně a nechtěla jsem Tě zatěžovat....

      Vymazat
    5. Nezatěžuješ. Nikdo mě nezatěžuje. Něco pošlu:-)

      Vymazat
    6. marcelko, pokud by ti z předchozích nabídek zbylo něco pro malé holčinky, také klidně vše přijmu... po mě knihy máma rozdala a syn měl jen dobrodružné... já minulé nabídky neviděla, ale věřím v tvůj vkus;-) také jsem měla ostych se více ozvat, ale pokud se těch knih chceš opravdu zbavit, ráda pomohu... poštovné samosebou uhradím...
      gábina
      ps: vidíš poklade, zase mi pomáháš

      Vymazat
  9. Marcelko, to je skvělý nápad a jak si pročítám komentáře, kápla jsi lidem do noty a uděláš v mnoha rodinách radost. U nás už malé děti nejsou, ale všem, kterým od tebe přijde knížka, přeji hezké čtení a zábavu.

    OdpovědětVymazat
  10. Je vidět velký zájem a to potěší. Taky bych rád pár knih někomu poslal, jen kdyby za mne někdo chodil na poštu. :D

    OdpovědětVymazat
  11. V klidu prožitý druhý vánoční svátek a nejen Vám, ale i dětem přeji plno zdraví.
    Jana M.N.

    (je kniha: Víš jak a proč... stále volna?)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že tahle kniha už je pryč, ale podívám se....

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...