sobota 22. listopadu 2014

Pomocník do kuchyně aneb Pletený čokokoláč


Dostat holky k pomoci do kuchyně je často nadlidský výkon.
Šárka je negativistická k jakékoliv práci, Eliška zase dělá "jen" bábovku a štrůdl, nic jiného ji nezajímá.


Ještě že mám Jeníčka, to je pomocník k pohledání.
Občas protestuje, hlavně zpočátku, protože ty reakce vidí u holek, ale někdy se nechá přemluvit a dnes ho to vyloženě bavilo.


Míchal jak o život a nechtěl mi mísu vrátit.



Sice jsme měli mouku a cukr na zemi, na gauči i na židli a čokoládu na tričku i ve vlasech, ale to k tomu přece patří.








Pořád dokola se ptal: "Kdy to bude hotový? Kdy to budu jíst?!", protože čekání ho nebaví...a trpělivost nepatří k jeho silným stránkám....
....ale řekla jsem mu na minutu přesný čas a on si to pohlídal.


Koláč nakonec všem moc chutnal. I Šárce, která dělala scény, že mi pomáhat nebude, protože ona to přece nebude jíst.


12 komentářů:

  1. No vy jste šikovní !!! Tenhle koláč chci taky vyzkoušet, ale takového krásného a šikovného pomocníka mít nebudu. Za to mouku, cukr i čokoládu budu mít všude, to vím jistě. Takže mějte krásnou neděli a držte mi palečky. Radka

    OdpovědětVymazat
  2. šikovní jste :) koláč vypadá úžasně :) to já jsem prase liný.. ani nechtěj vědět, jak já jsem líná..

    OdpovědětVymazat
  3. To vidím poprvé, vypadá krásně. :)
    Taky jsem jako dítě rád mamince s vařením pomáhal. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Teda, Jeníček je opravdu šikovný :-)) Jsem zvědavá jestli já to své pubertální dítko přemluvím, alespoň na pečení cukroví :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasné fotky.... Jeníček v zápalu práce....to je šikula. Nikdy jsem tu buchtu nepekla připadá mi hrozně složitá- vy jste to zvládli na velkou 1 . Tak máš pomocníka v kuchyni ,to je moc fajn. Krásný den přeji Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Aspoň že v Jeníčkovi máš veľkého pomocníka, keď sa slečnám nechce mame pomôcť. Odkáž mu, že je veľmi šikovný. Ten koláč vyzerá fantasticky, no z tvojich fotografií som si nedokázala predstaviť, ako si prišla k takým tvarom. Tak som si našla video na Nove :-) Určite ho niekedy tiež vyskúšam.

    OdpovědětVymazat
  7. Marci,ty máš ale šikulku.Však děvčata jednou taky podlehnou neboj,ale jenikovi to moc sluší a dělá ohromné pokroky.Sleduji jej již tři roky,ba i déle,ale nestačím se divit.To za velkou pomoc mu určitě Ježíšek něco hezkého přinese.Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  8. To je skvelé vidieť ako vám Jeník pomáha, je to obrovský pokrok a niekedy mám vážne pocit že ste ho z tej jeho "choroby" vyliečili. Ten koláč vyzerá skvele, nedáte sem nejaký recept?:)

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá to velmi chutně a Jeníček se zdá jako profesionální kuchař :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Ano, Jeníček je fakt šikovný, stále víc! Ten koláč je mi povědomý, vidím, že to jde jak v televizi. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Koláč vypadá nádherně!! Jeníček je šikovný, to bude u vás vánočního cukroví :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...