středa 12. listopadu 2014

Naše nejoblíbenější procházka





Tohle místo máme s Jeníčkem nejraději.
4 km od domova a taková nádhera.
Jeníček běhá s Betkou a já za chůze přemýšlím o životě.




Tady jsme několikrát sbírali žaludy do školy...


Jeníček taky hází žaludy do vody a počítá kola na hladině...










Tyhle chvilky v přírodě mám moc ráda.
Člověk na chvíli zapomene na ten nekonečný stres...


7 komentářů:

  1. Není nad podzimní procházky. :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásná cesta! Hned bych se po ní vydala taky:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Fajn procházka v krásném prostředí.
    A mě se moc líbí, jak je Jeníček na fotkách usměvavý .
    Je vidět, že je šťastný.
    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat
  4. To je cesta od rybích nádrží na Chvojen? Zdá se mi to povědomé
    Tam je opravdu krásně, ba přímo nádherně:-)

    OdpovědětVymazat
  5. taky je mi to povědomé. Krásné fotky...

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherná vycházka! Z fotek vyloženě dýchá ta pohoda, Jeníček vypadá spokojeně!

    OdpovědětVymazat
  7. tak toto ti verím... aj ja to mám rada, keď na chvíľu vypadnem a myslím na niečo iné, alebo si ako-tak zrovnávam myšlienky v hlave... krásna jeseň bola u vás. :)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...