pondělí 3. listopadu 2014

Nabídka knih 5


Končím s přidáváním knih a her. Teď se tím musím prokousat. Ale určitě v tom budu zase někdy pokračovat.


Jsem ráda, že jsme vám mohli udělat radost.


Mějte krásný den.



15 komentářů:

  1. Poprosím o Učíme se správně mluvit a aromaterapie. Děkuji Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem si projela všechny články, které jsem zameškala, včetně nabídky knih a her. Byla jsi s nabídkou úspěšná? Docela by mne to zajímalo, kolik toho udáš. Jinak držím dál palečky a koukám, jaké Jeníček dělá pokroky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježurko, až jsem se divila, jaký byl zájem. Prvních 15 balíčků odesláno.... Další budou pokračovat, až bude ČAS....

      Vymazat
  3. poprosím o Co nám chybí-poslední foto a kdyby nikdo nechtěl Hry pomáhají s problémy(4 foto),děkuji vlad´ka
    jen marně přemýšlím čím udělat radost Vám...

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den. Mohu poprosit o knihy Rozdrcené štěstí, Dvojí polibek a Lexikon léčivých kamenů. Posílám mejlíka a děkuji. Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Tak uz si aj posielala? To si fakt pilná, aj ja by som mala spravit v byte nejaku ocistu.
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím jen knihy. K ostatnímu jsem se ještě nedostala.

      Vymazat
  6. Dobrý den, a jaké jsou prosím ceny + poštovné? Veronika

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj,
    prosím, kdyby jsi přece jenom někdy byla s Vivi v kontaktu, během toho roku, co tu nebude.. vyřiď ji ode mě, že mi chybí. Ona určitě bude vědět, kdo to je. Rozbrečelo mě to, když jsem zjistila, co s ní je. Slibovala jsem, že všechno bude v pořádku..a to se nestalo. Je mi to strašně moc líto. Ta holčina si to vůbec nezaslouží. Pořád na ní myslím, a držím jí palečky, aby bylo všechno dobré..je mi z toho smutno, hodně smutno. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě jí to ráda vyřídím. Nebude jí tam špatně, neboj....Pevně doufám, že se její stav zlepší a bude jí konečně líp.

      Vymazat
  8. Jéé , "co nám chybí " je super. Mám doma

    OdpovědětVymazat
  9. Sama bych se v nebi bála,Helenka Růžičková obě a Náš pes stůně, jsou ještě knížky volné? Jaké jsou ceny a poštovné. Díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prosím o adresu do mailu. Možná najdu i třetí díl H. Růžičkové. Mám ho přidat?

      Vymazat
    2. Budu moc ráda. Helenku jsem milovala

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...