pondělí 10. listopadu 2014

Aktuální kresby











9 komentářů:

  1. Elektrika je super :-D Sikovny!

    OdpovědětVymazat
  2. Jejda na tom třetím obrázku namaloval Jenda mě.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak nakresleni elektriny povazuju za vrcholny vykon...:)...na Jenickovi je ten znat opravdu obrovsky pokrok a to v kazdem smeru...uzasna prace!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně kreslí Jeníček. Na těch prvních obrázcích to jsi ty Marcel nebo paní učitelka ?
    A jak ve škole, stále se Jeníčkovi líbí ?
    Doufám, že ano a je to moc dobře.
    Jeníček je šikovný kluk.
    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat
  5. Zajímavé jak alespoň přes kresby můžeme nahlédnout , jak ti naši autíci vnímají svět :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Malý malíř. Jde mu to! Postavičky zachytil docela dobře a namalovat elektriku, nad tím bych hodně přemýšlela... povedlo se!

    OdpovědětVymazat
  7. Ac profesi elektrotechnik, nedokazal bych to takhle nakreslit. Asi bych zkusil malovat nejakej blesk... To si o el. vybavim jako prvni - ostatne i moje prvni zkusenost s 220 V (a asi i el. vubec) byl jeden velkej blesk a let pres celou mistnost: Byly mi asi 3 roky a ja jsem strcil kovovej predmet (klicek od skakaci zaby) do diry, kde je faze. Pamatuju si to jako vcera a je to uz vic nez 30 let. Nastesti to skoncilo jen u nekolika bouli, popaleny rucicky a straslivej sok... Pojistky vyletely vcas (nebo tam byly uz jistice ? - nevim...)

    Asi kvuli tomu jsem se stal elektrotechnikem ? Sice nespocitam, kolikrat jsem si sahnul na 220, ale krome tyhle zkusenosti jsem jednou sletel ze stafli, kdyz nekdo nahodil to, co nemel a jednou mi spadl klic na pasovinu od transformatoru ven - hluchej asi deset minut a oslenen asi pet. Ten klic jsme pak rezali pryc flexou. Takze pozor na el., umi delat nekdy fakt sileny veci.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...