čtvrtek 16. října 2014

Oblíbený čuník


Chodícího čuníka má Jeníček u babičky a u dědy...
...a má ho moc rád.


Před pár dny hlídal Jeníčka děda, protože jsem jela za Šárkou do nemocnice.... a jiné hlídání nebylo.


Líbí se mi, jak dědeček Jeníčka rozmazluje....


Skvělý výběr, ne?














15 komentářů:

  1. Dedecek je bajecnej a Jenda vypada drsne jak jde s tim drbatkem na cunika :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Čuníka jsem už tady dlouho neviděl. Mohli bychom se někdy vidět až pojedeš do Prahy.

    OdpovědětVymazat
  3. Opravdu nádhera, máte obrovské štěstí na dědečka :-D Moc ho zdravíme!

    OdpovědětVymazat
  4. dědeček musí být úžasný člověk ♥ :)

    OdpovědětVymazat
  5. Máme chodícího králíka ze stejné série. Taky oblíbená hračka:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Dědeček je asi vzácně empatický a moudrý pán - vycházím ze zkušeností s mně známými dědečky, proto píšu vzácně... A dokáže být zřejmě nad věcí a netrpí komplexem pána tvorstva.

    OdpovědětVymazat
  7. To je přímo královská hostina,dědeček je skvělý,já bych ten stůl vyluxovala raz dva :)))) Míša

    OdpovědětVymazat
  8. Dědeček asi ví, jak na to:) Je fajn, že se umí tak dobře postarat :)

    OdpovědětVymazat
  9. Zdravím, Váš blog sleduji už delší dobu, toto je ale první komentář, co píšu.
    Šárka je v Motole na psychiatrii? Také jsem tam byla, dokonce třikrát. Jak je na tom? A jak jí to tam pomáhá?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemyslím si, že by jí to nějak pomáhalo. Bližší informace jedině mailem.

      Vymazat
    2. Ami, tak proč ji nevezmeš domů nebo hledáte alespoň jiné řešení?
      Kdybys potřebovala reference na nějaké jiné např. ambulantní léčby, tak ráda vypomůžu.
      Nevadí ale Šárce, že Eliška je doma a ona v nemocnici? Navíc, když jí to stejně nepomáhá..jaký to má smysl?
      Nekritizuji, jen se ptám.
      Tereza

      Vymazat
    3. Hledáme řešení, ale není to tak jednoduché... Víc jedině mailem.

      Vymazat
  10. Je to pěkný čuník a Jeníčkovi se očividně líbí. Může se s ním mazlit, může ho hladit, pošťuchovat, ale i drbkat po zádíčkách. A u dědečka se má opravdu fajnově!

    OdpovědětVymazat
  11. Úžasný dědeček! Teď mi došlo, že můj otec nikdy syna nepohlídal...

    OdpovědětVymazat
  12. Moc pěkně se na to kouká, jak to Jeníka baví..:). Ten čuník by bavil i mě! :)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...