středa 15. října 2014

Nový výtah


U mamky v paneláku dělali nedávno nový výtah.


Předtím Jeníček normálně jezdil tím starým... a úplně v klidu a v pohodě.



Od té doby, co je výtah krásný a nový, tak Jenda běhá nahoru i dolů pěšky.


Osm pater nahoru a osm zase dolů....


9 komentářů:

  1. Máme ten samý,ale necítím se v něm dobře.Dlouho jsem tu nebyla a z Jeníčka se stal velký kluk,vypadá tak rozumně.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to máme s Jeníčkom podobné - pred dvoma rokmi nám v paneláku vymieňali výťah tiež - a ja som sa dva mesiace odhodlávala ísť výťahom - dovtedy som chodila peši aj s nákupmi do 7.poschodia no posilka to bola naozaj potom som sa nakoniec odhodlala takže Jeníček to časom "schváli" tiež Majte sa Miriam

    OdpovědětVymazat
  3. Tělocvik, noo :)
    Když jsme se školou byli na tři dny v Praze, měli jsme tam skleněný výtah - a to jsem se fakt bála. Ale jelikož jsme taky bydleli až v šestém nebo sedmém patře, nakonec jsem se odhodlala, a pak už jen výtah :D

    OdpovědětVymazat
  4. Taky máme nový výtah se zrcadlem a dvojím zavíráním a teď dělali výtah v paneláku u švagrové a ten i hlásí patra. My bydlíme v prvním patře, tak chodíme po svých, ovšem výtah platíme stejně, jenže než bych čekala než někde v patře zavře dveře, pak přijede a dveře otevře, tak jsem dole, nebo nahoře, pěšky 3x.

    OdpovědětVymazat
  5. Já se snažím výtah nepoužívat, protože si chci držet kondici, takže je to dobře, když se někdo odhodlá jít pěšky. Někteří lidi na mě koukají jako na zvláštního. Vávra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nesnasim ukecany vytahy... Dvere se zaviraji... Otravnejsi jak v metru/vlaku.

      Vymazat
  6. Vůbec se Jeníčkovi nedivím... od té doby, co mě z takového krásného, nového výtahu tahali hasiči, chodím zásadně pěšky :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Jako dite jsem mela z vytahu panickou hruzu a dlouha leta jsem schody vybihala a sbihala. (mirna klaustrofobie a obrovsky strach, ze to spadne)

    Ale Jenicek drive vytahem jezdil, takze u nej to nejspis bude jen ta velka zmena.
    Snad brzo najde odvahu to prekonat.

    OdpovědětVymazat
  8. bojí sa toho uzatvoreného priestoru? Viem, že tie staré výťahy ako tak otvorené boli, teda aspoň tie okienka tam boli a takisto si videla ako bežia poschodia... dá to dosť veľkú kondičku toto vyšľapať. Ja som bývala s bývalým na siedmom a keď nefungoval výťah ... och, fuuu... :(
    Možno keby si s ním skúsila ísť do vnútra a ukázať mu, že tento je kľudnejší, lepší, jemnejší a bezpečnejší, možno si časom zvykne... alebo?

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...