neděle 19. října 2014

Jeníček maluje kytičky






...a tohle jsem já:-)


10 komentářů:

  1. Všechny obrázky jsou krásné, všechny se mi líbí - nejkrásnější pro mě je ten čtvrtý, - ten vyhrál 1: místo a měl by dostat cenu, - kdyby to šlo,koupila bych si ho, nechala bych si ho zarámovat a pověsila na zeď.
    Jeníčku, je vidět, že jsi šikovný školák, - protože děláš s maminkou doma úkoly a je radost sledovat, jak jsi pořád lepší a lepší. Moc ti to sluší... :o)))
    Zdraví Bára

    OdpovědětVymazat
  2. Jeníček je kouzelný, je to nádherné ♥ =)
    Amy, asi se nám nikomu nepodařilo zjistit, co je s Vivi? Či ano? :(

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to zírám! Nádhera! :) Jeník je opravdu šikovný, jsou to moc pěkné obrázky..:).

    OdpovědětVymazat
  4. To je super abstraktní umění! V galerii v NY by to prodávali za statisíce, v Jeníkovi dříme velký talent, měli byste toho využít :)!!! Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...tak statisíce:-) Asi mu koupím malířské potřeby, penízky by se hodily:-)

      Vymazat
  5. A co treba malovat pro Trnky ? Me se to jendovo malovani taky libi.

    OdpovědětVymazat
  6. jeeej to je krásne a aký je šikovný :) ♥ verím, že ho to veľmi bavilo. :)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...