pondělí 13. října 2014

Čteme si o Krtečkovi


Knihy o Krtkovi má Jeníček rád.


Tuhle už jsme vrátili do Rané péče, měli jsme ji jen půjčenou.








7 komentářů:

  1. Krtečka děti dodnes milují, vůbec se neztratil, ani mezi všemi Disney příběhy a to je dobře :))) Moc Ti to sluší Jeníčku :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Marcelko, zase jsem si prošla zmeškané články a koukám, že se Jeníček ve škole "chytil" ne? Je to šikovný klouček a ty máš na tom tu největší zásluhu.

    OdpovědětVymazat
  3. To se nedivím, já Krtečka jako dítě taky milovala :)
    A když si vzpomenu, jak roztomile žvatlá v tom večerníčku/ krátkých filmečkách :)
    Jéje ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krteček je super, žádné násilí, klídek a pohoda.

      Vymazat
  4. Já byla jako dítě líná číst (a ono mi to vlastně zůstalo), ale kazet s pohádkama o Krtečkovi jsem měla několik a seděla jsem u toho vylepená pořád. :)

    Mimochodem, Jenda má senzační tričko!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tričko má ještě po holkách, to si kdysi vybíraly dcery. Já bych tento nápis nekoupila:-P

      Vymazat
  5. Mně se líbí ilustrace s krtečkem i v dospělém věku, vždycky jsem rád koukal na videa a ve školce jsme to různě komentovali. Vávra

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...