pátek 8. srpna 2014

S holkama na hřišti


V autě Jeníček zlobil Šárku...


Naštěstí je to asi jen 11 km, ale i tak jsem měla chuť cca po 2 kilometrech vystoupit a jít pěšky....



Na hřišti už to bylo fajn.
Na některé věci se Jenda bál, ale Eliška mu ochotně pomáhala....



Je fajn pozorovat, jak si děti hrají a dovádějí...a aspoň chvilku mít pocit, že jsme "normální" rodina...













9 komentářů:

  1. Mne sa naozaj vlemi páči ako SA Eliška hraje s Jeníkom ..úplne vidno ako ho má rada strašne zlatí su :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzeráte tak šťastne...som rada, že aspoň chvíľku. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. krásné fotky. děti jsou šikulky, jak Jenda vylezl ty pneumatiky !!! jste normalni rodina, kazda rodina ma sva "nenormalni" tajemstvi, nemyslim, ze je treba zit v presvedceni, ze to tak neni. Snad jste meli pekny cas, dle fotek to tak vypada :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No holky by ti řekly, že moc normálního v nasem zivote neni a mely by pravdu....ale je to lepsi než to bylo dřív.....

      Vymazat
  4. Gratuluji k posunu Jeníčka, poslední dobou jsou vidět tak obrovské pokroky, ale je mi jasné, co se za nimi skrývá - mnoho dřiny, tréninku, trpělivosti a lásky. Mohu se zeptat, jak se daří Elišce?
    Petra

    OdpovědětVymazat
  5. Jak jsem psala - pohodové letní sportovní odpoledne. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. To je nádhera, vidět Jeníčka na hřišti, jak si užívá pohyb a dovádění! Před pár lety nemyslitelné, že? Jsem fakt dojatá. A maminka možná dokonce seděla na lavičce a fotila?

    OdpovědětVymazat
  7. toto som si pozerala cez mobil v týždni a už vtedy som mala na tvári úsmev a aj teraz ho mám, keď na foto opäť pozerám. Len tak ďalej a čo najviac takýchto slniečkových dní :)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...