čtvrtek 3. července 2014

Špachtle a česání

Eliška:
- "Mamííí, co to je špachtle?"
- "To, co ti doktoři strkají do pusy, aby se ti podívali do krku..."
- "Jenom doktoři? A proč doktorky ne???! Ty mají něco jinýho?"

Jeníček:
- "Auu!! To bolí!!! Ty mě požád jenom češeš! Nic jinýho neumíš!!! Jenom česat a česat a česat!
 Nedáš mi pokoj! Chci se dívat na pohádku a nemůžu! Nech mě být!!! Nechci česat každej den!"

Začaly prázdniny a děti mi dávají zabrat, což je z nečinnosti na blogu dokonce i vidět.
Dvakrát jsem přežila zubařku a čištění zubních kanálků (ještě mě to čeká jednou), ale někdy mám pocit, že nepřežiju pubertu svých dětí ...

Přeji vám krásné letní dny....
Kéž si zachováte duševní zdraví - ať už v "boji" s autisty nebo s dětmi "stiženými" pubertou....

17 komentářů:

  1. Amélko držím palce ať zubař moc nebolí.Jo,jo děti nám dávají o prázdninách i mimo občas hezky zabrat:-) Slunečné dny přeje Vera:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Neboj, jsme na tom všichni stejně:-))). Pa a krásné prázdniny.Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vy taky máte tři autisty z toho dva stižené pubertou?
      Potom máte můj obdiv...

      Vymazat
    2. Pokud vím, tak Šárka snad autista není.

      Vymazat
    3. Bohužel i TAHLE varianta je ve hře...

      Vymazat
  3. Taky jsem neměla ráda česání - a nemám to ráda, když mám rozcuchané vlasy a "kváče to" :D

    OdpovědětVymazat
  4. Špachtle je taky malířská či zednická potřeba. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ano, prázdniny máte vy rodiče náročnější.
    Mi dává zabrat akorát klientka v práci :) Musela jsem si aspoň zkrátit úvazek, protože dovolenou nemáme.
    Amy, Šárka je ještě pořád v léčebně??? Mám ještě jeden pohled, tak ho pošlu

    OdpovědětVymazat
  6. Aspoň se nenudíš, jako někdy já. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Amélko u nás konec prázdnin hned 1.Dcera spadla z trampolíny a má na 6 neděl berle o kterých stejně ještě nemůže moc chodit .Takže pevné nervy přeju všem autistům,pubertákům i chudákům rodičům .M

    OdpovědětVymazat
  8. Možná malá útěcha, ale puberta jednoho krásného dne přejde... Držte se Amélko ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Eliška je důsledná. A ještě že ses nezmínila o zednických špachtlích, které se dají používat i v malířství, když nanášejí hutnější barvy a malují divoké abstrakce.
    Jenda to taky vyřešil. Proč se česat každý den, žejo... :-)
    Koukám, že sis taky pořádně užila se zubama, někdy mám pocit, že bys měla mít svatozář, co všechno zvládneš. Bolesti zubů jsou tak urputné, že ještě něco při tom dělat, je nadlidský výkon.

    OdpovědětVymazat
  10. :) puberta je rôzna... ale áno, je pominuteľná a ako má tieto svoje zvláštne stránky, tak má i tie krajšie... držím palčeky, aby dni boli veselšie a krajšie a hlavne pekné prázdniny aj vám :)

    OdpovědětVymazat
  11. Puberta bývá náročná. Na tohle téma bych mohla psát dlouho.
    Chce to se obrnit trpělivostí. A neboj, jednou z toho taky vyrostou.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...