sobota 26. července 2014

Psaní je hraní


















11 komentářů:

  1. Mohla bych se zeptat? Eliška má taky blog? Vím, že se tu o něm párkrát zmiňovalo a nemůžu jej najít. :(

    OdpovědětVymazat
  2. Píše ľavou, to málokto. :-) Ale takéto písanky si pamätám aj ja...ach, milé spomienky. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeníček píše pravou rukou. Ale levák je např. Eliška.

      Vymazat
    2. Ahoj Marci.Jenda je dost šikovnej,jsem dost překvapená,jak to krásně zvládá.To u nás by je to o dost horší,i když se taky pomalu zlepšujeme.Jen tak dál.ahoj Jana

      Vymazat
  3. Moc se mi líbí, jak Jeníček pěkně píše - paráda!

    OdpovědětVymazat
  4. Mathis by u tohoto asi ani nepochopil zadanie ale myslim ze toto je presne to comu by som sa mala zacat venovat teraz intenzivnejsie snad to za rok dame. Teraz sme na dovolenke v Bratislave u mamky a tak sa nemozem prihlasit. Tak som anonymne.
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
  5. Zdá se, že ho to i těší. ::)

    OdpovědětVymazat
  6. Jeníčkovi to jde jak po másle! Jede jak drak, evidentně ho to i baví.

    OdpovědětVymazat
  7. Joooj, páči sa mi aké pokroky robí a teším sa z neho :)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...