úterý 29. července 2014

Píšu a mažu - učím se kreslit

















9 komentářů:

  1. Jeeej aké ma rozkošné tričko...odkial ho má? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že ho moje mamka koupila na jarmarku u stánků...

      Vymazat
  2. Musím povedať, že mu to ide...naozaj vidno, že sa snaží. A súhlasím s Vivi, má rozkošné tričko. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Na poslednej foto vidieť ako má z toho radosť, je to malý šikovníček...:) a tá učebnica je krásna, hneď by som sa aj ja do nej pustila :)

    OdpovědětVymazat
  4. Můžu se zeptat, kde jste koupila tak tu knihu, já ji sehnala jen ta 200,- no a poloviční cena je příjemná.
    M*
    Koukám na stránky a moc Vám fandím i když si asi vůbec nedovedu představit jak je to někdy těžké.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že někdy v zimě v Tescu. Ale když mi napíšete adresu do mailu, tak vám ji pošlu. Stránky jsou stíratelné, takže bude jako nová.

      Vymazat
  5. ne, moc děkuji, ale koupím si ho.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...