sobota 12. července 2014

Co k sobě patří?


...prádlo patří do pračky...


...knihy do knihovny....


Sýr nepatří do knihovny, ale dáme ho myšce...




Auto taky nedáme do pračky....



...ale zaparkujeme ho do garáže...





Pejska dáme na vodítko...


...a kytičku do vázy...




Jeníčkovi to tentokrát vůbec nešlo.
Byl z toho zmatený. Je zvyklý, že něco z levého sloupečku patří k něčemu vpravo, tady tomu tak nebylo...a Jenda byl ztracený.


Váza a kytka byly v sloupečku pod sebou, stejně jako tužka a sešit.... a Jeníček si nevěděl rady.
Ale to nevadí. Nevztekal se, chvilku pracoval, soustředil se a poslouchal mě...a to se přece cení...

3 komentáře:

  1. Mal v tom síce trochu chaos, ale je veru veľké pozitívum, že sústredene pracoval. To robí problém často aj mne... ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem si projela články a vidím, jaké dělá Jeníček pokroky. Krásně ho připravuješ do školy, je to už opravdu velký kluk a když si vzpomenu na začátky, tedy toho, když jsem začala k tobě chodit, to je sakra rozdíl. Jste oba výborní.

    OdpovědětVymazat
  3. Ja osobne si myslím, že všetko zvláda super a už je 90% do školy pripravený:) A to všetko ste zvládla vy! :)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...