úterý 24. června 2014

Jeníček se naučil plivat pecky


Jeníček má rád třešně.


Ještě nedávno jsem mu pecky musela vyndávat já, pak to zkoušel sám RUKAMA a šťáva mu tekla po rukou.


I tentokrát chtěl pecky vyndávat ručně...


Povedlo se mi ho naučit plivat pecky a on z toho měl úžasnou radost.


Všechny pecky mi ukazoval a počítal je...


"Musela" jsem se dívat, jak mu to jde....



16 komentářů:

  1. Tak v tomhle je daleko přede mnou, já mám problém s peckami i v dospělosti. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Marcelko, dneska se mi o Tobě zdálo! Byla jsi léčitelka, v nemocnici, šla jsem za Tebou. Byl to hodně zvláštní sen, hezký. To o Tobě hodně vypovídán na druhou stranu to není vůbec překvapující :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Toto su presne tie radosti ktorym sa potesim uplne najviac. Maly krok vpred a ta obrovska radost.

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé, tak to je super... No my jíme jen jablko, meloun, banán, mrkev a okurku. NIC jiného :-( tiše závidím a zároveň přeji. Jste šikulky. Mám pocit, že teď děláte pokroky mílovými kroky...

    OdpovědětVymazat
  5. Amélko, dlouho jsem nepsala - nějak nestíhám. Život kolem mne pádí takřka nedzvukovou rychlostí - kolem tebe ještě vyšší... Z Jeníčka roste krásný kluk. Ledacos ještě zvládne - dáváš si s ním neskutečnou práci. Doufám, že i Elišce se brzy uleví, a ty si budeš moci trošku odpočinout. Drž se, myslím na vás. Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Jeníček je fakt šikovný klouček, ale ty jsi šikovná taky. Myslím, že se dívám dobře a jestli se nepletu, tak jsi na předposlední fotce zachytila tu Jeníčkovu vyplivnutou pecku v letu!!

    OdpovědětVymazat
  7. To synovec zatím třešně odmítá a spíš si s nima hraje a prohlíží si je. Než že by je jedl

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Amélko, po dlouhé době zas bloguju a nakukuju a úplně koukám, jak už je Jeník velký a takový "dospělý"! Jdu pokoukat, jak se máte :-). Pa Peťa z Pucíkova

    OdpovědětVymazat
  9. Z každého pokroku je vidět nadšení. Jste šikulky oba dva, Jeníček že se snaží a ty Amélko jsi šikulka trpělivá.♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  10. ♥Nádherný pozitivní sluníčkový článek :))))))♥
    Kolik věcí, co člověk umí, bere jako samozřejmost a vůbec se z nich neumí /nebo zapomněl radovat :)

    OdpovědětVymazat
  11. Amálko a musela jsi dlouho Jeníčkovi mixovat stravu nebo už jako malý jedl " kousky" jídla ? Pečuji občas o autistické děvčátko,které má 24 let a stále se to učí. Opatrujte se,jste moc šikovní, Michaela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, dlouho ne. Vlastně si už ani nepamatuji do kdy... Jeníček je spíš extrémně vybíravý a lepší se to teprve poslední dobou.

      Vymazat
  12. To je pěkné , že mu to udělalo radost , je moc dobře, že se to lepší ..a alespon něco baští

    OdpovědětVymazat
  13. Jako díte jsem taky rád plival pecky. :D

    OdpovědětVymazat
  14. Dětem chvilku trvá, než se naučí plivat pecky. Jde o náročný úkol pochopit, že něco se má sníst a něco vyplivnout. Jeníčkovi se to povedlo a já gratuluji k dalšímu úspěchu. :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...