čtvrtek 3. dubna 2014

Tactiloto



V pátek jsem si v Rané péči půjčila "nové" hračky a úkoly.


Jeníček z nich nadšený nebyl.
Jediný, kdo projevoval radost, jsem byla já.
Jsem vděčná za každou novou pomůcku k práci s Jeníčkem. V poslední době mi chybí inspirace i čas někde něco vyhledávat.


Tactiloto je jednoduché a hezky barevné.


Jeníček měl problém správně přiřadit červeného panáčka...



Ale největším "oříškem" byl slon....
Ať ho otočil, jak chtěl, pořád měl chobot jinde, než ho měl mít....



Musela jsem mu s ním pomoct.



Ostatní díly už s mírným vztekem a boucháním do stolu zvládl sám.






6 komentářů:

  1. Hezke, barevne ale nedivim se, ze tvary jako treba slon byly pro Jendu narocnejsi, kdyz musi jeste rozlisit, jestly je umistit vrchni nebo spodni
    stranou :) Zdravim, Monika.

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám kolikrát dost práce se sestavováním ... safriš, jsem zapomněl jak se tomu říká... to je jedno. Že bych si Jendu pozval na pomoc
    Hezký den přeji

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem překvapená, kolik možných pomůcek a her je, nejen pro autíky, ale všeobecně pro děti. Je dobře, že to Jeníček, i s mírným vztekem, nakonec zvládl. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Sedí u stolu, soustředí se na úkol, který ho moc nebere a dokončí ho. Krásná práce :).
    U nás při úkolech je taky občas veselo, letí sešit, učebnice, pero... Každý máme něco, co nás baví míň :) (hlavně své povinnosti). Vztekání ale nepomůže, stejně to musí dodělat :).
    Amálko, krásný den, Jasimonka.

    OdpovědětVymazat
  5. Hezka hracka, Mathis ma stale problem priradit ked to nie je ako vkladacka ze to ma ten vpadnuty otvor. Ked som ju uvidela tak prve co ma napadlo bolo ze kedy?

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkná hra. Jeníčka i bavila, prima. Nejvíc se mi líbí - největší radost jsem měla já. :-))

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...