středa 23. dubna 2014

Podívat se na zvířátka


Když jsme přežili nákup trička a sukně pro Elišku, tak jsme se vydali o pár metrů dál do obchodu s potřebami pro zvířecí mazlíčky.


Tam už se Jeníček tolik nenudil, tak to proběhlo líp.


Eliška mu ukázala rybičky, želvy, králíka, křečky, morčata...





Ale taky hada a velké pavouky...




Na ty ho tam Eliška totiž lákala.
Zpočátku vypadal vyděšeně, tak jsme mu musely vysvětlit, že budou samozřejmě zavření a že mu nic neudělají.





A pak už hurá domů.
Dva obchody za odpoledne jsou Jendovo maximum.



13 komentářů:

  1. Nemal strach zo zvieratiek aj napriek tomu, že boli zavrené? :-) Ale inak ma tešia pokroky, dva obchody bez scénok, paráda... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne pokroky, teším sa s Vami:) a viete prečo sú tie pokroky? Lebo ste trpezlivá, láskavá a pokojná, všetko je Vaša zásluha a som na Vás hrdá:) no zčasti aj naša zásluha, nás všetkých lebo všetci posielame cez dni pozitivnu energiu a to pomáha tiež:))
    Mne sa strašne páči ako Jeníček chodí so sestričkami za ruku to je rozkošne .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď?! I mně se moc líbí, jak se holky vodí s Jeníčkem za ruku. Všechny tři děti mají své problémy a nemají to v životě jednoduché, ale mají se navzájem rádi, a to je přece to nejdůležitější v životě.

      Vymazat
  3. Je úžasné, jaké dělá Jeníček pokroky, co toho zvládne. Mám z toho radost. Jste moc moc šikovní!

    OdpovědětVymazat
  4. Vůbec nechci nějak rejpat nebo být nepříjemná, obdivuju vás, že to tak zvládáte. Věřím, že jste se musela vzdát vlastního života, abyste se mohla dětem věnovat jak to jen jde. Ovšem, že děti do toho vašeho života patří, ale myslím tím třeba přerušení kamarádských vztahů a podobně. A teď k mému dotazu - všimla jsem si, že Jeníček je na většině výletů v teplákách. Patří i toto k jeho zvykům, které nechce měnit?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Jenda odmítá jiné materiály, takže nenosí rifle, šusťáky ap., chodí jedině v teplákách:-)

      Vymazat
  5. Amelie, delsi dobu jsem tu nebyla a koukam, ze Jenicek dela velike pokroky. Moc me to tesi! A jeste jsem ti chtela napsat, ze mu moc slusi ty ostrihane vlasy... Hezke dny, Katerina

    OdpovědětVymazat
  6. Bodejď, tepláčky jsou nejpohodlnější a hlavně je to moderní!
    Na děti je opravdu hezký pohled, jak se drží na packy a chodí společně :)

    OdpovědětVymazat
  7. To je hezké, Jeník je šikula a Eliška super sestra. Skláním poklonu vám všem. Margita

    OdpovědětVymazat
  8. To je moc pěkné, jak se Eliška o Jeníčka, když jste venku, také stará!

    Máš štěstí, má milá, že nemáš doma další zvířátko. :-D
    Mě osobně dcerka jeden čas tahala kolem "zverimexů" veeeeelikým obloukem, abych zase někoho nedotáhla, protože měl/a smutná očka. :-)

    To jsem si jen tak vzpomněla ... krásné fotky, jdu v článcích zase od konce, co jsem zameškala, víš...

    Napíšu Ti mail, Marcelko. :-) Tvá V.

    OdpovědětVymazat
  9. Je tak strašně roztomilý...:)

    Kirja (kirja-povidky.blog.cz)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...