pátek 4. dubna 2014

Petrklíč


V pondělí si Jeníček přinesl ze školky obrázek. Rád si cokoliv zavěšuje na krk, takže z Petrklíče byl nadšený.
Chvilku si ho dával na kliku, na držadlo od skříně nebo ho nosil na krku.
Dokonce se mu ho povedlo dvakrát utrhnout, tak jsem narychlo zachraňovala situaci.


Když přišla Eliška ze školy, spustil Jeníček asi hodinovou písničku:
"TOHLE jsme tam dělali! Tohle jsme tam dělali. Tohle jsme tam dělali.


Tohle jsme tam dělali.
Tohle jsme tam dělali. Tohle jsme tam dělali. Tohle jsme tam dělali. Tohle jsme tam dělali.
Tohle jsme tam dělali. Tohle jsme tam dělali. Tohle jsme tam dělali.


Tohle jsme tam dělali.


Tohle jsme tam dělali.


Tohle jsme tam dělali...."


Já naštěstí umím vypnout a neslyšet to, co nechci. Eliška to neumí a pěkně se čertila, když za ní Jeníček všude lezl a stále dokola opakoval tutéž větu:
"Tohle jsme tam dělali. Tohle jsme tam dělali. Tohle jsme tam dělali....."







 A pak jsem ji slyšela, jak si v pokojíčku říká:
- "Nový reklamní slogan: Máte pocit, že je vaše dítě blázen? Neváhejte! Půjčíme vám naše!"


Ale je fakt, že NĚKDY...
.... ČASTO, vlastně DENNĚ to tu jak v blázinci vypadá.

14 komentářů:

  1. Krásné....je úžasné na Jeníkovi vidět ty pokroky co jste udělali a tu radost s jakou pyšně ukazuje co ve školce vyráběli....držím pěsti :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Je krásné že má Jeníček radost z práce kterou dělal ve škole.
    Eliško, ty jsi se čertila, když Jeník něco opakuje stále dokola a co má dělat maminka s tvojí řekni dobrou noc, která je také nekonečná a vadí jí to stejně jako tohle jsme tam dělali.. :) Lena

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Amelie, je krásné, když má dítě radost...je to radost i pro rodiče...moc Vás obdivuju...jste anděl...vždy, když jsem vyřízená z našich 3 kluků myslím na Vás...jak to mám proti vám jednoduché a čertím se kvůli tomu, kvůli blbostem... vy to vše zvládáte...opravdu klobou dolůůů...pěkný den a pevné nervy...Radka
    P.S. medvídka se mi nepodařilo dohledat...posílala jsem na adresu maminky, ale paní u nás na poště byla strašně ochotná, bohužel dohledat se jí ho nezadařilo...příště prý raději doporučeně...no jsem poučena (přestože výhry, které jsem obdržela já přišly vždy obyčejně)...měla jsem teď nějaké trable, ale v nejbližší době vám samozřejmě pošlu jiného...výhru si zasloužíte...třeba se ještě doručí ten původní a vy budete mít dva :o) mějte se zatím krásně...pá Radka (pošlu ho na adresu maminky, mám ji v emailu)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Radko, děkuju za pěkný komentář. Tak já mám s poštou špatné zkušenosti, takže obyčejně posílám tak jedině dopisy, cokoliv většího posílám vždycky doporučeně.

      Vymazat
  4. Eliška je náhodou skvělá! Je báječné, jak si uměla poradit a pro sebe něco tak nepříjemného obrátila v legraci :-) Moc se mi její přístup líbí, je to inteligentní slečna a věřím, že jednou bude velice oblíbená. Rozhodně má našlápnuto! Držím palce :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Rád se pochlubí a hlavně že je ve školce docela spokojenej. I to je pokrok. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve školce se mu nelíbí, ale přežije to:-) A líbí se mi, že se naučil něčím "chlubit", i když to někdy hodně přehání...z krajnosti do krajnosti...ale snad i to se časem naučí.

      Vymazat
  6. V jednom majú títo autisti šťastie. Poteší ich úplna drobnosť. To im normálne závidím. :-) podľa mňa mu to v tej škôlke prospeje, aspoň čo sa socializácie týka. :-) držím palce. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Z krajnosti do krajnosti, to je nejhorší možná cesta, tak snad se to naučí. ^^

    Pozdravy Jeníčkům. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Rodinná idylka... kdo by z toho občas neměl nervy na dranc, že? :D
    Ta Jeníčkova kytička - petrklíč, se mi líbí.
    A líbí se mi i Eliščin reklamní slogan :DD (Rozesmálo mě to ;-))
    Mějte se všichni krásně.

    OdpovědětVymazat
  9. Amelie, a jak často teď chodí Jeníček do školky? Možná se tu o tom psalo, ale nepostřehla jsem.. Děkuji. Majka

    OdpovědětVymazat
  10. Jeeej, i ked to muselo byť dosť otravné tak je krásne vidieť aký je šťastný zo školky a vlastne zo svojho výtvoru. Je šťastný a tak ste boli určite šťastná aj Vy:) Zlepšuje sa to !!:)

    OdpovědětVymazat
  11. Marcelko, ten Jeníčkův petrklíč je krásný :-) a je vidět, jak velkou z něj měl radost. A tak se o ni chtěl podělit s Eliškou, po svém.
    Musí to být fakt náročné, pro Elišku zvlášť, když neumí vypnout. (Vím, o čem píšeš, vypínala jsem s exmanželem...)
    Ještě dodatek: jsem ráda, že nemáme TV.
    Mám Tě ráda. Tvá V. :o)

    OdpovědětVymazat
  12. to je pěkné , obrázek je moc pěkný a Jeník má radost , i když přiznám se nevím zda bych zvládl to opakování jedné věty , i když jeho radost za to rozhodně stojí . Ten slogan je velice vtipný , pobavilo mě to :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...