neděle 13. dubna 2014

Aktivity pytlíkové výměny V.


Tahle aktivita se mi moc líbí.
Malá kulička zašitá v labyrintu.


Zpočátku Jeníček nechápal, co se po něm chce, ale když se dovtípil, tak z toho, že se mu to daří, měl sám radost.





Dostat kuličku z jednoho konce na druhý - super úkol na jemnou motoriku.



A housenka je taky parádní.









14 komentářů:

  1. Krasne ukoly, vsetky co si ukazovala. Nejake asi vyrobim Mathiskovi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, klidně mi napiš mailem adresu a co budeš chtít, tak ti pošleme. Jenda málokdy dělá úkol dvakrát.

      Vymazat
  2. :D Ten labyrint bych asi hned taky nepochopila - ale vypadá to parádně ;-)
    A housenka je taky moc hezká :-))
    Hezký den :-)

    OdpovědětVymazat
  3. S tou kuličkou je to i dobrá relaxace. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné nápady :) taky bych ten labyrint nedala :)

    OdpovědětVymazat
  5. Obdivuju ty maminky za ty nápady. Vyrábím ráda, ale většinou mě nenapadá, CO vyrobit...

    OdpovědětVymazat
  6. No já nemám dost slov obdivu a chvály. Ty pytlíkové výměny mě dostaly. Jak jsou některé maminky nápadité a jak za málo peněz dokáží udělat bezva hračku a pomůcku na učení. Určitě něco okopíruji :-)) Přeji krásný den
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  7. To je vážně vtipné. díky za inspiraci.

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to hodně dobře=) Přeji Vám dostatek trpělivosti, elánu, a aby se Vám dařilo

    OdpovědětVymazat
  9. Dobrý vden všem, jestli vás nápady nadchly, dovoluji si vás pozvat do naší skupinky na FB, ve které tyto aktivity vznikly. Sešla se tam parta úžasných maminek, třeba se vám bude u nás líbit :) Odkaz: https://www.facebook.com/groups/589966004396696/ Zdravím Alena N.

    OdpovědětVymazat
  10. Dobrý večer všem, jsem moc ráda, že se vám naše aktivity líbí. Pokud by i ostatní zajímalo, kde pomůcky vznikly, dovoluji si vás pozvat do naší FB skupiny https://www.facebook.com/groups/589966004396696/, sešla se tam parta skvělých maminek, tak třeba tam načerpáte nějakou další inspiraci :) Jste vítané :)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...