čtvrtek 27. března 2014

První stříhání strojkem


Jít za cizí paní na neznámé místo je pro mé autisty těžké, a tak jsem se rozhodla to udělat jinak.
Obvolala jsem několik kadeřnictví a poprosila jsem o návštěvu kadeřnice doma.


Jeníčkovi jsem to dopředu neříkala.
Jen jsem mu řekla, že přijde paní a ostříhá Elišku.
Na nic se neptal a byl v obýváku u iPadu.


Když kadeřnice ostříhala Elišku, tak jsem Jendovi řekla, ať si sedne v kuchyni na židli, že mu paní trošku ostříhá vlásky, aby mu nepadaly do očí:-P


Slečna byla velmi milá a ochotná.
O zvláštnostech a potřebách mých autistů jsem jí řekla předem.


Společně jsme Jeníčkovi všechno říkaly a ukazovaly, aby se nebál.
Pokud ví, co ho čeká, tak je s ním lepší spolupráce.
"Tady to trošku ostříháme stroječkem, je to jako fén na Betynku, trošku to vrčí, ale nebolí to, jen to bude malinko šimrat..."


"....a potom dostaneš tu tvoji oblíbenou čokoládu."



A hlavně jsme ho všechny tři celou dobu chválily, jak je šikovný a jak moc mu to sluší.

Díky Bohu, že už nevyvádí tak jako před dvěma lety: http://auticekjenicek.blogspot.cz/2012/02/strihani-vlasu.html

Tehdy jsem ho stříhala na nějakém vyvýšeném místě, aby mi neutekl. Ale ječel kolikrát ještě hodinu potom.


Na konci mě slečna (příjemně) šokovala cenou. Nevěděla jsem, kolik si asi vezme, nikdy jsem zatím doma kadeřnici neměla, tak pokud chcete, hádejte, kolik mě to stálo.

28 komentářů:

  1. Jeníčkovi to opravdu moc sluší. Máte všichni 1 s hvězdičkou, jak jste to zvládli.

    OdpovědětVymazat
  2. Tedy Amélko to je ale šikulka--a jak mu to moc sluší--fešák to je :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to jste to krásně zvládli. Úplně Vám závidím. Jeníček vypadá úplně jinak. U nás to vypadá tak, že by si někdo mohl myslet, že Viktorka vraždíme. Je to pro něj i nás nejvíce frustrující zážitek. Přestože mu všechno dopředu ukazujeme a dokonce i sám může strojkem stříhat tátu, ale jakmile začneme stříhat jeho tak je to opravdové peklo. Takže doufám, že se postupně dopracujeme k tomu, aby Víťa spolupracoval tak jako Jeníček.

    OdpovědětVymazat
  4. Opravdu to Jeníčkovi moc sluší a tak dobře jste to všichni zvládli!

    OdpovědětVymazat
  5. Ale opravdu mu to mooooc sluší.Jste šikulky,je vidět,že víš hodně o potřebách tvých autistů.Super!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je dobrý nápad!!! Jeník se naučí, že kadeřnice nekouše a třeba postupně zvládne i to, že někam budete moci zajít. Ale takhle je to pěkně v klídku a pohodě, Jeník to zvládl moc hezky a je to fešák! Chválím pokroky, jen tak dál!!! Pozdravy posílá Zuzka

    OdpovědětVymazat
  7. Jenda se účesem úplně změnil. Je to moc hezký kluk! Sluší mu to moc. Majka

    OdpovědětVymazat
  8. Jeníček je krásný a šikovný kluk!! Celý po mamince. Zdravím a objímám. Tina

    OdpovědětVymazat
  9. Krásny a obrovsky pokrok ..je to už chlapák :)..až mi slzička vybehla...len tak dalej a Jeničkovi odkážte že mu to moc a moc sluší

    Anička

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to je krásné! Já si pamatuji, jak jsi před časem Jeníčka stříhala a jak to bylo, tak ho moc chválím a opravdu mu to sluší. Už vypadá tak dospěle. A kolik jsi platila? Pokud byla hodně slušná tak možná něco přes 100 Kč, nejsou všechny stejné, některé jsou i "lidské".

    OdpovědětVymazat
  11. skvělá skvělá prostě SKVĚLÁÁÁ práce!!!!...neskutečnej posun, je opravdu vidět, že víš jak na své děti:-)...A Jenda má u mně palec hore:-)....jsem ráda, že už je s ním komunikace lepší...zasloužíš si vidět ty neuvěřitelné posuny, které zvládáte!:-)....a typuju tak 450,-:-)??

    OdpovědětVymazat
  12. Jenickovi to taaaak moc slusi!!! :-) Ja hadam tak 500 za oba, pokud mela Eliska taky jen strihani a zadnou barvu nebo melir. :-)

    OdpovědětVymazat
  13. No, 2 děti, hmm hmm, prej hrozně málo, tak já tipuju 250 Kč. Kdy budou vyhlášeny výsledky a jména vítězů ?
    Hanka Woc.

    OdpovědětVymazat
  14. Jeník je moc šikovnej a krásnej kluk. I přes ty hrozné starosti, které jste s ním měla, z něho můžete mít velkou radost !!!

    OdpovědětVymazat
  15. Hezkej kluk! :-) A šikovnej. Je úžasný vidět, jak se Jeníček pořád zlepšuje. Já si Tě čtu od doby, co jsi ještě neměla svůj samostatný blog, ale psala pod blog nějaké kamarádky... a teda! To je rozdíl! Ukaž ještě Elišku! :-) A cena? Počítám, že řekla maximálně dvě stovky... PupuMumu

    OdpovědětVymazat
  16. Jeníčkovi to moc sluší a byl krásně hodný!
    Já bych si tipla určitě přes tři stovky, když to bylo i s dojezdem.

    OdpovědětVymazat
  17. Třeba chtěla udělat dobrý skutek a neřekla si o nic. I to se stává. :)

    OdpovědětVymazat
  18. A kde je foto Elisky? ;-) tipuju 200kc.

    OdpovědětVymazat
  19. Nebudu vás napínat. 100 Kč (dohromady) za obě děti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to koukám jak puk teda. Já tipoval podle sebe tři stovky jen za Jeníčka, to jsou holt ty německý ceny, co tu kolem sebe jako v SRN studující a do Česka jen občas zajíždějící vidím :D

      Vymazat
    2. Doplněk - i jen za fousy tu chtějí třikrát tolik - a to nešlo o žádný salón v historickém centru, ale normální "oficínu" na kraji širšího centra...

      Vymazat
    3. Tak to se povedlo, zvládla Jeníčka v klidu a pohodě, účes je slušivý a cena je opravdu za babku, když přijela ještě k vám domů, prima člověk. :-)

      Vymazat
  20. Ty brďo! Teda Jeníčkovi to moc sluší ten prokoukl :) Paráda :)

    OdpovědětVymazat
  21. Tak to veliká pochvala i pro slečnu kadeřnici!!! :-) Zuzka

    OdpovědětVymazat
  22. Pekný účes. Z Janíčka je velikánsky fešák :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Já jednou dala v kadeřnictví za stříhání kluka 450 Kč, málem mě omyli. No jinak je tu tak do stovky stříhání dětí. Ale stovka za oba a ještě v teple domova, tak to fakt snad ani není možné. To bych jí samou radostí ještě stovku přidala:-) Lenka

    OdpovědětVymazat
  24. Teda, jste strasne moc sikovni! Jenda to zvladl vsechno paradne, v novem ucesu vypada senzacne, moc moc moc mu to slusi. A jeste jako bonus takova prizniva cena.

    OdpovědětVymazat
  25. To je super cena! Asi k vám budu jezdit a nechám se taky přišmiknout :-)
    Kamarádka jednou v obchodní centru při čekání na kamarádku nechala dcerku přistřihnout v místním kadeřnictví. Řekli si o 700 stovek a kamarádka,když si na to vzpomene, tak je jí z toho špatně ještě teď a to už je několik let...

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...