sobota 23. listopadu 2013

S holkama v palačinkárně


Vím, jak je důležité trávit čas se svými dětmi, ale také vím, jak těžké je zorganizovat si čas se třemi dětmi a ještě pod rouškou autismu.


Hlídání je poslední dobou pomálu, asistenti odpadli a já nemám moc času na své dcery.


Mrzí mě to.


Tento týden se mi to povedlo trošku napravit.


Byla jsem s nimi u doktorky, na Dni otevřených dveří na Obchodní akademii, na návštěvě v jejich bývalé ZŠ a taky v nově otevřené palačinkárně.


Byly jsme tam poprvé.
A protože jsem chtěla mít čas na každou zvlášť, tak jsem je "rozdělila".


Elišku jsem vzala do palačinkárny v úterý v době, kdy byla Šárka na francouzštině a Šárku jsem tam vzala ve čtvrtek, kdy Eliška pohlídala Jendu  a my jsme jely nakoupit...


Moc se nám tam líbí. Takové malé, čisté, útulné a skoro žádní lidé.
Koketuji s myšlenkou vzít tam s holkama i Jeníka. Své sestry má rád, tak by se mohl nechat nalákat.


Jen na chvilku...
Dá si čaj, my každá jednu palačinku za 39 Kč a zase pojedeme domů.
Myslím, že nejlepší doba je jako včera - půl hodiny před koncem otevírací doby. Nikdo tam nebyl a Jenda by to mohl "přežít".

Jo a tu slanou palačinu už si nedám. Ta sladká je mnohem lepší.



22 komentářů:

  1. Dobre si to naplánovala, je ťažké venovať sa každému dieťaťu zvlášť..., hmmm a tie palacinky... mňam kto by odolal ?

    OdpovědětVymazat
  2. Snad Jeníček půjde, na palačinky bych šla hned :DDD

    OdpovědětVymazat
  3. Mňám..jejda mane, já bych si dala!! :)) Verča

    OdpovědětVymazat
  4. Palačinkárna bezva vybočení ze zažitého ,ani jsem to nikde neviděla a na sladko taky raději. L.

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké momenty a ještě k tomu nad dobrotou:-)
    P.S.
    slané palačinky se musí umět, nejlépe se sýrem, ale to umí nejlépe Francouzové:-D

    OdpovědětVymazat
  6. tak mi prosím tu slanou pošli;-)
    je fajn, že jsi mohla strávit příjemný čas se s výma dcerama... přeji vám, aby se to mohlo konat častěji
    gábina

    OdpovědětVymazat
  7. Že by se Jenda nenechal zlákat palačinkami? Tomu se ani nechce věřit. Možná, že když ho tam dostanete jednou, bude chtít chodit častěji.Stejně dělá velké pokroky, tak palačinkárnu taky zvládne.Tvoje vytrvalost a trpělivost se zúročuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na palačinky se asi nenechá nalákat, ale třeba na šlehačku nebo na zmrzlinu? Uvidíme.

      Vymazat
  8. Myslim ze si to dobre vymyslela. Mne to poradila psychologicka aby som to robila s Mathiskom, sla som na kavu, on dostal babycino. Vtedy mi to prislo uplne prastene, vravela somsi, co to robim, moje dieta sa mi vala po zemi a ja si davam kavicku, co som to za matku. Ale vyplatilo sa to. Uz vie co ma robit a je v pohode uplne vsade kde moze pockat a sedet u toho na zidli. Nebolo to sice ani zdaleka tak narocne ako to ucit Jendu ale ani to nebolo na zaciatku jednoduche, ale vyplatilo sa.
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každé dítě je jiné a Jenda to zvládá (občas) až nyní. Musí jít "dobrovolně", jinak to nemá smysl. Ale s pozirivní motivací, přípravou a cestovním proužkem by to mohl zvládnout.

      Vymazat
    2. Ale zlepsilo sa to treningom, ani ja by som s detmi nikam nesla keby nechceli(ani so zdravim) to nema logiku, ale problem je aj to ze zdrave dieta chce vacsinou vzdy. Urcite to dobre dopadne, spomen si napriklad na postu, nezvladal to a dnes Jenda vydrzi u stolecku. Prave to ma inspirovalo k tomu Mathiska niekam posadit ak to ide u cakania. Zuzana

      Vymazat
    3. Vím na co má a na co ne...a tady je pošta příšerná a na čísla. kolikrát čekám i hodinu, na něho by bylo hodně 5 minut. Každé dítě je jiné, Eliška mohla chodit všude, Jenda má masívní úzkosti a nezvládal to, vždy jen něco, jen na chvilku a připraven cestovním proužkem. Teď se hodně zlepšil, tak to zkoušíme víc a víc.

      Vymazat
  9. Palačinky vypadají skvěle a nápad, vzít tam holky jednotlivě, je taky skvělý, protože si můžeš konečně popovídat s každou zvlášť a žádná není ošizena.
    Možná i Jeníkovi by se tam líbilo, však zkusit to můžeš.... Dobrý nápad.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla to jen chvilka, možná půl hodiny, ale díky Bohu za to.

      Vymazat
  10. take chci palacinku!!! okamzite! Obavam se, ze diky tem hezkym fotkam nedodrzim svuj predchozi slib a pokusim se ji sam vyrobit! spas se kdo muzes! Krutomyval.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pokud se k tomu pokusu odhodláš, tak prosím s fotodokumentací:-)

      Vymazat
    2. no tak si videla jak to dopadlo. fotodokumentace byla jen kvuli tobe :-)

      Vymazat
    3. Seš dobrej:-P Já to pořád říkám. Ale raději si neotvírej palačinkárnu:-P

      Vymazat
  11. Palačinkárna? To vůbec nevím, že existuje. Palačinky miluji a máš pravdu, sladké jsou lepší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem nevěděla, že něco takového existuje. Je to tam moc hezké, čisté, útulné. Eliška si to tam moc oblíbila. Jen tam nebývá moc lidí, tak se bojím, jak dlouho palačinkárna vydrží. Z něčeho přece žít musí...

      Vymazat
  12. Jeeee, taky jsem nevedela, ze neco takoveho jako palacinkarna vubec existuje! No, palacinky vpadaji opravdu luxusne a ta cena je docela uchazejici.
    Jsi vazne skvela maminka, dokazala jsi to vymyslet tak, abys mela na Sarku i Elisku cas zvlast.
    A s Jenikem drzim palce. Treba se mu tam zalibi - prave to cisto, ta jednoduchost, zive barvy - a budete tam chodit casteji.

    OdpovědětVymazat
  13. :D to je nápad :D jít s každým svlášť :D to máš hned 3 ,palačinky týdně :D pro sebe :D ( :D jen vtipkuju :D)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...