čtvrtek 17. ledna 2013

Důležitý den


Když mi není dobře, nemám chuť psát.

Snad jen malá poznámka:

Dnes ve 14 hodin mám soud o děti. 
Prosím, držte mi palce.  Tahle etapa mého života se blíží ke konci.
Nechtěla jsem se rozvádět. Bůh ví, že ne.
Ale někdy je to to nejlepší řešení.

Kéž mi dá Bůh sílu to dotáhnout do zdárného konce.



Nechtěla jsem nic zanedbat, a tak jsem si koupila knihu -"Jak pomoci dětem vyrovnat se s rozvodem rodičů".
Snažím se s holkama (přiměřeně věku) mluvit o všem a kolikrát mne jejich názory překvapí.
Úplně mě překvapilo, jak jsou poslední měsíce šťastné.
A to je to, na čem záleží = šťastné děti.


Děkuji, že jste.

(První obrázek uloven ZDE)

49 komentářů:

  1. Vsechno bude dobre. Udelala jste dobre, to vidite nejlepe na svych detech a pomuze to i Vam.
    To nejhorsi uz stejne mate za sebou. Uz jste to podala a odolala i jeho natlaku.
    Drzim palce
    Hana

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě to dobře dopadne, ale stejně budu na tebe myslet a držet palce. Ty se ale nedáš:-) Drž se, zvládneš to. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  3. Držím všechny palce,co mám.Určitě to dopadne dobře!A to,že jsou děti poslední dobou šťastnější,než před tím, je myslím důkaz,že ses rozhodla správně.Hodně sil!!

    OdpovědětVymazat
  4. Dobré ráno, nemohla jsem v noci spát a tak jsem teď vstala dřív než zbytek rodiny a jako každý den (jindy vždy až večer) jsem si jako první po zapnutí počítače otevřela Váš blog. Jsem Vaší dosus němou čtenářkou už asi rok, ale dneska mlčet nemůžu. Držím Vám na dnešek i do dalších dnů palce, je dobře, že jste se tak rozhodla, vím, že do toho, co cizí osoba nemám co mluvit, ale prostě vím, že děláte dobře a že vše dobře dopadne a i Vy budete zase šťastná a vyrovnaná nejen jako máma za své děti (ach,jak Vám rozumím)ale i sama za sebe. Hodně štěstí milá Amélie.
    Mirka

    OdpovědětVymazat
  5. Marcí,
    také jsem tím prošla :-o
    U nás to sice bylo a je jiné / střídavá péče/, ale věřím, že v tvém případě všechny děti budeš mít ve své péči!
    Budu na tebe dnes moc myslet!
    Drž se !

    OdpovědětVymazat
  6. Procházíš teď náročným obdobím, je toho na tebe určitě hrozně moc, ale píšeš, že děti jsou šťastné, takže to vše zvládáš na jedničku. Držím palce, aby dnešní soud proběhl hladce a měli jste klid k normálnímu životu, bez strachů, hádek a psychického ubližování. Modlím se Marcelko, za tebe.

    OdpovědětVymazat
  7. Marcelko, hurááá... Brzo to bude za vámi a pro děti je to bohužel to nejlepší, co se mohlo stát. Dost by mě udivilo, kdyby měl tvůj bývalý manžel zájem mít děti v péči (chudáci děti). Držím palce. Martina

    OdpovědětVymazat
  8. Marcelko,budu držet hodně moc pěstičky,budu vzpomínat a ty se hlavně drž,myslím silou,jsi bezva máma a určitě bude lépe.Marci,drž se,.Miluš

    OdpovědětVymazat
  9. Držím ti vechny palce co mám.Je vidět,že jsou tvé děti v poslední době nějak šťastnější,spokojenější a mají k sobě blíž.

    OdpovědětVymazat
  10. Zlatíčko, přeju Ti co nejklidnější jednání, rozumného soudce, a aby to bylo co nejrychleji za Tebou. Budu na Tebe myslet a držet palce. Tina

    OdpovědětVymazat
  11. Amelie ,myslím na vás , dobře to dopadne , věřte si Míla

    OdpovědětVymazat
  12. Marcelko, držím všechny co mám a přeji ať už je Vám všem jenom líp :-)Radka

    OdpovědětVymazat
  13. Pani Marcelka držím Vám veľmi palce a budem na Vás o 14.00 veľmi myslieť. Miriam

    OdpovědětVymazat
  14. Jo! Hurááá. Konečně. Gratuluju. Někdy prostě vztah udržet nejde. Jako dítě si z rozvodu rodičů pamatuju tu úlevu. Bolelo mě, když jsem viděla že se trápí. Z rozvodem problém nemám. Ale pamatuju si, jak mě párkrát dostalo ono: dělal/a jsem to přece kvůli tobě, kvůli dětem... a já přitom chtěla šťastné a spokojené rodiče. to že nebyli spolu bylo druhotné. Jarka

    OdpovědětVymazat
  15. Fukčarinka - tak ať vše dobře dopadne a začnete nový život. Bude to nelehké, ale jak píšeš budete mít klid.

    OdpovědětVymazat
  16. Taky držím pěsti-ať to dopadne dle tvých představ. Určitě děláš dobře, však ty víš, zda ti bude líp bez něho. A pokud budeš spokojenější bez něho -pak budeš happy a v tom případě budou šťastné i tvé děti. Ne nadarmo se říka-šťastná maminka rovná se šťastné dítě:-).

    OdpovědětVymazat
  17. Není to nejlepší období čím procházíš, držím pěsti Amélko !

    OdpovědětVymazat
  18. Palce držím všechny. Hodně štěstí a síly do nové etapy života :)

    OdpovědětVymazat
  19. hodně štěstí, Marci, moc fandím! jsi statečná a silná ženská a udělala jsi to nejlepší v tvé nelehké situaci, co jsi mohla. ať vše dobře probíhá.

    OdpovědětVymazat
  20. Amelko, moc na Vás myslím a přeju Vám, ať je ten řez čistý a rychlý... Jste krásná a silná žena a jsem přesvědčena, že Vás ta pravá láska ještě čeká. Máme Vás rádi, držte se. PupuMumu.

    OdpovědětVymazat
  21. Čtu si to až teď, tak doufám, že vše dopadlo dobře. Myslím si, že se soud rozhodně přikloní k tomu, že jsou teď děti šťastné. :-)
    Držím pěsti. :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Přečetla jsem ti až teď, ale doufám, že Vám to Amelie dobře dopadlo. Děti to určitě zvládnou, když s nimi rodiče mluví a to Vy děláte. Zkuste si nedělat starosti alespoň s tímto a na chvilku si vydechněte.
    Posílám objetí.

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj,otevřela jsem počítač až teď,tak doufám,že je všechno tak, jak má být.Rozhodovala jsi se dlouho,brala jsi ohled na děti,nakonec možná zjistíš,že to pochopí líp,než čekáš.Myslím na Tebe,zasloužíš si lepší život.Přeju Ti,aby jsi potkala chlapa,kterej si bude vážit toho,co všechno v životě zvládáš.Ahoj Jana

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj MArci, držím palce, ať to dobře dopadne!!!!!

    OdpovědětVymazat
  25. Jsem napnutá jak kšandy, jak to dopadlo. Určitě napíšeš příspěvek. Myslím na Tebe!

    OdpovědětVymazat
  26. Amelia, je mi to veľmi ľúto. Si skvelá matka a žena. Tušila som niečo o rozvode, ale nevedela som, či je to naozaj tak. Až teraz zisťujem, že áno. Dúfam, že deti prisúdia tebe. Zaslúžiš si to. Zaslúžiš si toho viac. Držím ti prsty ty to dokážeš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. DĚKUJI VŠEM za podporu. Soudce byl muž. Neměla jsem z toho moc dobrý pocit, ale mám děti ve své péči. Tak už "jen" dořešit majetek a rozvod. První krok máme za sebou. Díky.

      Vymazat
    2. Amel, gratuluju, celý den jsem na vás myslela a teď jsem se sem šla kouknout, jestli nedáte vědět, jak to dopadlo. Díky, že jste se ozvala. Hned je mi líp. :) A GRATULUJU. :-)

      Vymazat
    3. Taky moc gratuluju. On by predpokladam asi ani ty deti nechtel, co Amélko?? Kazdopadne je to super. Vsichni ctyri budete ted konecne spokojeni:-)

      Vymazat
  27. Jéje, dlouho jsem tu nebyl a hned taková zpráva :-/ To je mi moc líto, hlavně dětí. Ale někdy je to lepší, než přežívání - to jsme měli doma, lepší klid za cenu rozluky než věčné hádky před dětmi. Držím palce a modlím se za vás. Petr

    OdpovědětVymazat
  28. Marcelko,tvoje odpověď je super.Po pravdě ,nechci urážet tvého skoro exmanžela,ale co by si on s dětmi počal?
    Držím ti pěsti pro štěstí a přeju už jen krásné a usměvavé dny. Eva

    OdpovědětVymazat
  29. Věřil jsem tomu od první chvíle, že to tak dopadne a jistě jsi ráda že máš aspoň tuhle nepříjemnost za sebou. :)

    OdpovědětVymazat
  30. Tak tohle bohužel znám, bylo to ošklivé. Ale dnes jsem zase spokojená.Všechno zlé je k něčemu dobré a i tebe a tvé děti čekájí lepší časy. Když tomu člověk věří, tak se to splní. MOC držím palce,ať i to další dopadne dobře.

    OdpovědětVymazat
  31. jsem moc ráda Marci, že ten první krok je za Tebou a děti máš ve své péči.
    Teď ještě vyřešit majetek a cesta bude volná.
    Drž se.

    Míša

    OdpovědětVymazat
  32. Amélie, UF!
    A pro ranní vykročení a otření potu z čela posílám tuhle básničku od Seiferta:

    Píseň (Poštovní holub)
    Bílým šátkem mává,
    kdo se loučí,
    každého dne se něco končí,
    něco překrásného se končí.

    Poštovní holub křídly o vzduch bije,
    vraceje se domů,
    s nadějí i bez naděje
    věčně se vracíme domů.

    Setři si slzy
    a usměj se uplakanýma očima,
    každého dne se něco počíná,
    něco překrásného se počíná.


    Tento text byl zkopírován ze serveru: http://www.cesky-jazyk.cz/citanka/jaroslav-seifert/pisen-postovni-holub.html#ixzz2IJVS228w

    OdpovědětVymazat
  33. Tak upřímně doufám, že včera dopadlo všechno dobře a že už budete všichni skutečně šťastní, navzdory tomu, že rozvod není nic šťastného. Ale přeji vám všem tu vytouženou sílu a štěstí v radosti!

    OdpovědětVymazat
  34. Marci gratuluji,že máš děti ve své péči,vždyť ty jsi tak skvělá máma,že by se mohla i některá od Tebe hodně učit.Jsem ráda,že bude u ás kolovat jen ta radost a štěstí-držím palečky.Miluš

    OdpovědětVymazat
  35. Drž se , mám tě moc rád .. a doufám, že vše dopadlo dobře a ty konečně i s dětmi pujdeš cestou ke štestí , zaslkoužíš si to , i tvé děti .

    OdpovědětVymazat
  36. Marci, držím palce, ať ti vše dobře dopadne a dojdete klidu.
    Určitě vše zvládneš, vždyť jsi bojovnice.
    pa Iva

    OdpovědětVymazat
  37. Taky doufám, že ten včerejšek proběhl dobře a že budeš s dětmi šťastná a budou ti dělat radost. Držím ti moc palce a přeji ať jste zdraví a spokojení!-:)

    OdpovědětVymazat
  38. Marci, víš dobře, že jiné řešení v úvahu nepřipadalo. Přeji Tobě a dětem, aby Vám takhle bylo lépe. Věřím, že budete šťastni.

    OdpovědětVymazat
  39. Marcí,
    i já jsem si rozvodem prošla a věř že bylo pak líp!

    Jsou rodiče, kteří spolu navzdory problémům zůstávají jak tvrdí kvůli dětem. Aby jim neublížili. Jenomže je otázka, jestli jejich věčné hádky dítěti neublíží mnohem víc, než kdyby se rozešli.Šťastné děti, to jsi napsala moc hezky. Držím palce ať máš co nejméně stresú ohledně rozvodu.Věřím ve šťastnější zítřky:-)

    OdpovědětVymazat
  40. Amélko, jednu, podstatnou ,část máš za sebou, další před sebou,takže ač skoro nepíšu, myslím na vás. Hodně sil. J.

    OdpovědětVymazat
  41. Milá Amélie, doufám, že vše dobře dopadlo, přeju hodně síly a odvahy Tobě i dětem. Moc Ti děkuju za krásné a povzbudivé komentáře u mě na blogu!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...