pondělí 1. října 2012

Fotokniha

Nedávno jsem napsala příspěvek s názvem Autismus v obrazech.
Eliška vytvořila fotoknihu o Jeníčkovi.


Teď čekám, zda se vrhne na druhý díl.
Zatím nic. Nechce se jí a já na to nemám čas.
Musím něco vymyslet a nějak ji pozitivně motivovat.

Eliška fotoknihu přihlásila do soutěže, tak kdybyste náhodou chtěli hlasovat, můžete ZDE:

stejně nic nevyhrajeme, ale uděláme tím Elišce radost...

A tímto vám za každý hlas MOC děkuji.

Přeji vám krásné úterý.

                                      Vaše Amélie


35 komentářů:

  1. Mala by si najst odkaz aj na kristalovu lupu a pokusit sa o nu.
    zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Máš ho tam! A výhru bych vám moc přála.

    OdpovědětVymazat
  3. Elišce jsem bodík odklikla ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Odhlasováno, taky přeji hezké úterý M.

    OdpovědětVymazat
  5. Hlas jsem vám dala.
    Eliška je moc šikovná. Dalo jí to určitě práci.
    Já sama se chystám už rok, že vnoučkovi také takovou fotoknihu udělám.
    Pořád ale se k tomu nemůžu dokopat.
    Míša

    OdpovědětVymazat
  6. Hlas udělen a Elišce, moc držím palce!!

    OdpovědětVymazat
  7. Dal jsem ti Marcelko 105. hlas. :D

    OdpovědětVymazat
  8. Tedy, než se mi ten hlas podařilo odkliknout, tak jsem se pěkně zapotila ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Je tam!Eliska si to urcite zaslouzi!

    OdpovědětVymazat
  10. Hlas jsem dala, knížku jsem si celou prohlédla, ale působila na mě depresivně... Vidět, jak Jeniček pláče a je nešťastný... Poslední dobou mi ale přijde, že se více usmívá a je veselejší!

    OdpovědětVymazat
  11. Hlas přidělen. Poklikala jsem, co se dalo. Moc Elišce fandím a přeji výhru.

    OdpovědětVymazat
  12. Elišce bych hlas moc ráda dala, ale když kliknu na "dát hlas," ztmavne mi obrazovka a nic se neděje. Najde se někdo zkušenější a řekne mi, jak na to? :-) Díky.

    Markéta B.

    OdpovědětVymazat
  13. 153. hlas je ode me. Rekni Elisce, ze je moc sikovna a trpeliva, na tohle bych asi nemela nervy.

    OdpovědětVymazat
  14. Amélko, pro knihu hlasuji strašně moc ráda. :-)
    Prvně mi to tedy nechtělo dovolit a i když jsem zapsala kód, tak mě to vždy vyhodilo, že jsem nezapsala kód. :-(
    Ale nakonec se mi to snad povedlo.
    Eliška je nesmírně šikovná, kniha je nádherná. :-)
    Přeji, aby jste vyhráli, protože by si to ta kniha opravdu zasloužila - a Eliška ze všeho nejvíce! :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Hlas jsem dala - ale v cele knizce jsem nenarazila ani na jednu fotku s maminkou, neni to skoda?... anebo jsem jen spatne hledala?:o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. škoda to určitě JE, ale nikdo mě nefotí, nikdo nemá potřebu mě fotit. Kolikrát si dělám legraci, že děti za pár let nebudou vědět, jak jsem vypadala. Budu to muset napravit. Ale myslím, že tam snad jednou jsem... Tak, jak mě má na kartičce v denním režimu)

      Vymazat
  16. Fukčarinka - Elišce jsem hlásla a vám všem posílám pozdrav s přáním zdravíčka a pohody.

    OdpovědětVymazat
  17. Hlas poslán,přeji hodně štěstí.....Eliška si to určitě zaslouží.Jana

    OdpovědětVymazat
  18. Mysli prosím pozitivně - co není, může být. Moc bych to Elišce přála - však už má můj hlas:-) Zuzana

    OdpovědětVymazat
  19. Eliška je moc šikovná holka, fotokniha se jí povedla.

    OdpovědětVymazat
  20. 230 hlas, zítra dám zas :-) Dáša

    OdpovědětVymazat
  21. každých 24 hodin můžete znova hlasovat Pavlína

    OdpovědětVymazat
  22. Tak to som nevedela, vcera som jeden hlas premeskala.

    OdpovědětVymazat
  23. týýý jo, "autíček jeníček" je na třetím místě. To je moc hezký. Držím pěsti ať se daří i nadále.

    OdpovědětVymazat
  24. Eliška hlas za fotoknihu ode mně má, ale já ani jeden bod za vlajky :-(
    smekám před Eliščinými znalostmi, fakt nepoznám žádnou vlajku...
    i mně připadá Jeníček na současných fotkách vyrovnanější, přeji hodně dalších pokroků
    srdečně zdraví Jarka

    OdpovědětVymazat
  25. Poslala jsem hlas a je moc pěkná!

    OdpovědětVymazat
  26. Jo funguje to každý den, 359.

    OdpovědětVymazat
  27. Tak jsem tady přidala hlas. Kniha je moc pěkná a určitě bude mít úspěch.

    OdpovědětVymazat
  28. Fukčarinka - proč hned píšeš stejně nic nevyhrajeme? Buď pozitivní. Výborný nápad připravovat Jeníka na návštěvy.

    OdpovědětVymazat
  29. taky jsme hlasovali :)
    Držíme palce!!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...