středa 22. srpna 2012

Povím ti, mami


Dalším dnešním úkolem byla dějová posloupnost.


To Jenda nemá rád, ale za kousek Kinder vajíčka je ochoten to někdy zkusit.
Jinak čokoládu nedostává. Čokoláda je pro něj tedy vzácností.


Rozdrobím vajíčko na několik kousků a za hotový úkol si Jenda může vzít vždy jeden kousek.


Tentokrát vydržel dvě situace:


"Kluk jel na kole....


...spadl....a odřel si kolena..."


Popisuji děj na obrázku a Jenda většinou poslouchá.


Kartičky podle posloupnosti do řady stavím já, Jenda odmítá.



Ale nevadí.


I tak vím, že moc dobře ví, co po něm chci.
A vím, že to JEDNOU zvládne sám.


Druhá situace se mu vůbec nelíbila.


Jeníček nemá rád koupání a odmítá spát v pyžamu.


A tohle bylo podobné:
"Kluk byl špinavý, vykoupal se ve vaně a oblékl si pyžamo"...



Jenda se schovával za židli...a plakal...


Kousal do kartičky a házel ji po zemi.



Nekompromisně jsem několikrát zopakovala, aby kartičku zvedl ze země a podal mi ji.


Nejdřív odmítal, ale pak mi ji se řevem podal.


Dva úkoly dějové posloupnosti jsou jeho "maximum".


Pak se jde zase na chvíli "uklidnit" k pohádce na DVD nebo(a)  k iPadu.



6 komentářů:

  1. S řevem podal... :D
    Já taky nemám rád pyžamo a ani žádné nemám.

    OdpovědětVymazat
  2. Co takhle mu udělat kartičky z jeho života?
    1-Jenda se schovával za židli a plakal..
    2-Kousal do kartičky a házel ji po zemi..
    3-Nakonec ji mamince s řevem podal..
    To by nefungovalo?
    Hezký večer..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to v plánu v nejbližší době, jen ne s touto situací. Ale nějak se k tomu nemůžu dopracovat. Pořád se mi nedostává času.

      Vymazat
  3. Amel zdá se mi to ,že je Jenda nějaký klidnější co se týká obrázku lidí?Předtím se na ně sotva podíval a už mel afekt a ted mi přijde podle fotek ,že je to malinko lepší...

    OdpovědětVymazat
  4. Vlastne mu uplne rozumim... =)

    Dneska jsem byla na testech, trvaly 5,5 hodiny a ze vsech ukolu mi tyhle primitivni karticky sly nejmene...

    OdpovědětVymazat
  5. čokoška je u nás taky na příděl,je moc dráždivá a tudíž nedoporučovaná lékařem,Jeníček je v pohodě,udělal co měl a to je hlavní :)))
    to,že ti kartičku podal i když s brekem svědčí o tvé důslednosti a ta nese své ovoce :))děláš to moc dobře :)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...