sobota 23. června 2012

A ještě jednou dějová posloupnost


Jendovi se "do práce" moc nechtělo.
Polehával a strkal mi před obličej nohu.


Nachystala jsem hromádky s kartičkami a čekala, až přestane dělat blbiny.
Tohle mu neprojde.


Posloupnost děje Jeníčka nebaví..
Zpočátku dával kartičky tak, jak ho napadlo.


Ale nechal si poradit...


Nakonec se mu řada stromků od nejmenšího po největší hezky povedla.
Myslím, že z toho měl i sám radost.


Tradičně za každý úkol odměna.
Bez odměny nepracuje.


Ještě poskládat jablíčka...





Otáčel se, mával rukama, nohama....


...ale nakonec mu to docela šlo.
Pokud udělal chybu, tak si nechal poradit a opravil ji.



Malý - větší - největší. Pořád dokola to samé.


Překvapil mě, protože zvládl složit i kartičky s dětmi...


....malý kluk, větší a největší...


Ani holčičku nezahodil na zem, jak to míval dříve ve zvyku.


Nechal si všechno vysvětlit a ukázat...


...a úkoly "statečně"  dokončil.


Super. Mám z něj velikou radost.

7 komentářů:

  1. Prima zprávy! Jendovi už nevadí ani děti na kartičkách,to je velký pokrok.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, tím mi udělal velkou radost. Věřím, že postupně přijme děti i v reálném životě. Doufám.

      Vymazat
  2. A já mám z Jeníčka taky radost! Tvoje důslednost nese ovoce, Jeníček se nepřehlédnutelně lepší. :-) Hezký, sluníčkový den, vám všem. :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Maci. Moc se mu to povedlo! A je super, že už nezahazuje postavičky. Mějte se co nejlíp. Tina

    OdpovědětVymazat
  4. Dnešní příspěvek je moc zajímavý alespoň pro mne,také mám v podvědomí dávat3 věci a líbí se mi také postoupnost velikostí,je to s ním lepší a lepší ....Tvá mateřská trpělivost a láska je obdivuhodná!!!!!Mě vytočilo jen to že mi vyhořel monitor,jak nesrovnatelné hodnoty a vypětí máš Ty!Přeji alespoň trošku klidnou neděli .Daja

    OdpovědětVymazat
  5. No tedy já zírám.Jeník je skvělej.

    OdpovědětVymazat
  6. No vida! Zase o kousek blíž k cíli. Zatím je ještě hodně vzdálený, ale.....

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...