středa 21. března 2012

Magické kreslení


Koupila jsem Jeníčkovi 2 malé obrázky.....


Na sáčku bylo napsáno Magické kreslení.


Holkám se moc líbí.


Šárka to chtěla Jeníčkovi předvést.


A Jenda nechtěl.


Nechtěl si vzít štětec do ruky.


A nechtěl malovat.


Papírové omalovánky Jeníčka nezajímají....


A říkala jsem si, že tohle by ho mohlo zaujmout.


Nezaujalo.


Po přetření obrázku VODOU se objeví barevný obrázek.


Stačí jen voda a štětec.
Jak jednoduché.


Jeden obrázek stál pouhých 25 Kč.




Holky obrázky vymalovaly a ještě se u toho pohádaly, protože chtěly malovat obě dvě a nejraději obě všechno....


Myslela jsem si, že tím to skončilo a že obrázky už jsou nepoužitelné.


Jaké bylo moje překvapení, když jsem je ráno viděla na stole.


Obrázky uschly a vypadají jako nové, jako by je nikdo nepoužil.



 A tak jsme zjistili, že je možno je malovat znovu a znovu.
Nejsou tedy na jedno použití, jak jsem si původně myslela.


Tak se holky baví a moc se jim to líbí.
 Jenda se odmítá na obrázky dívat.


Jenže se musí naučit akceptovat nové věci a musí se naučit NĚCO dělat na pokyn.
Vždyť by měl jít za rok do školy....
A tak jej budeme dál "mučit" novými a novými "úkoly"....

22 komentářů:

  1. Mne trvalo veliku dobu pokym som Matiska naucila vobec na pokyn si nieco priniest a podobne. Z hier je na pokyn si asi iba pustat auticka a obcas sa hra s loptou. Tie obrazky su paradne, Matisek ich ma ties, ale s masinkou Tomasom, Marc mu ich priniesol z anglicka, ked mal tak 15mesiacov, to bol ochotny "pomalovat".Vodu ma rad.

    OdpovědětVymazat
  2. Takové omalovánky si pamatuju z dětství :-) Lukimu jsem je koupila v knížce, ale ty naše zůstanou stejné, barva přes noc nemizí ... ty vaše jsou prostě kouzelné :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Škoda, že nemůže pravidelně do školky, tam by se učil pracovat u stolečku za odměnu na povel piktíkem práce. Pa Hanka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U stolečku pracovat umí. Pracovní návyky má vytvořeny, Jen dělá to, co ho baví a co si asi myslí, že zvládne. Je-li to těžší, asi se bojí, že to nezvládne, nevím.

      Vymazat
    2. No, ono je to i o tom, že stejně jako u zdravých dětí je autorita např pí učitelky něco úplně jinýho než autorita rodiče;-)pa H.

      Vymazat
  4. Také si pamatuji tyto omalovánky z dětství. Byly z Ruska, já jsem je nikdy neměla a moc jsem si je přála :-)
    No tak se Jeníčkovi nelíbí, vždyť on si tak hezky vyhraje s jinými pomůckami.

    OdpovědětVymazat
  5. určitě na to příjde a bude rád kreslit, aspoň myslím

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, to vůbec neznám. To je bezva, že se dají použít víckrát! A uvidíš, s Jendou se časem všechno poddá. Krásné jaro, Tina.

    OdpovědětVymazat
  7. To jsou ale hezké a vykutálené omalovánky.Třeba jim Jeníček přijde na chuť. Co kdybys je nechala jen tak někde položené i s vodou a šťetcem. Možná kdyby na nich bylo prasátko,dal by si říct víc.
    A můžu se zeptat kde jsi je koupila?
    Pěkný den,Eva.

    OdpovědětVymazat
  8. nepredvidatelne.... Treba Jenik jeste neni ve veku, kdy toto oceni. Jarka

    OdpovědětVymazat
  9. Jú, to je další skvělá zábava. Škoda, že se Jeníček bál vzít štětec do ruky, tato hra se mi zdá mnohem jednodušší, než včerejší vkládání klíčů. Ale co, nic se neděje. Holkám se malování líbí a protože jsou obrázky na víc použití, možná časem zaujmou i Jeníka. ;-))

    OdpovědětVymazat
  10. Vidím, že nejsem jediný pamětník oněch ruských omalovánek. My jsme si je kupovali ve škole, tehdy to byla vzácnost a záviděli jsme ruským dětem ony "vesjolye kartinky". Byl to celý sešit, ale jen na jedno použití. To vaše magické obrázky jsou už "vymakanější". :)
    A Jeník si asi musí zvyknout, že z "ničeho" vzniká krásný obrázek. Možná pak zase nebude chtít malovat s vodovkama, když z dřivějška bude vědět, že k malování stačí jen čistá voda. Kdo si stále má zvykat na samé novinky. :)
    Ale on si zvykne. Roste a moudří, nabírá zkušenosti, i když se to nezdá.

    OdpovědětVymazat
  11. To jsou skvělé obrázky, že se dají použít víckrát. Ale Jeníčka moc nenadchly.

    OdpovědětVymazat
  12. treba se Jendovi stetcem spatne maluje. ja rada kreslim tuzkou, fixem nebo barvickami ale stetcem mi to vubec nejde... :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tak proto byly ty obrázky tak drahé, ale nápad se mi také zdá výborný! Třeba se Jenda bude brzy aspoň dívat a pak se třeba i do toho pustí sám, kdo ví!

    OdpovědětVymazat
  14. jj je to něco na způsob aquadoodle :-) máme doma velkou plachtu na kterou se maluje jakoby takovým fixem do kterého se dává voda a tím se maluje na plachtu..jasně že když to uschne může se malovat znovu. A tyto obrázky máme taky...s mašinkou Tomáš..super věc, nenadělá to binec a děcka si s tím vyhrají...dokonce u té plachty jsou dvě mašinky, které reagují na vodu, mají dole čidlo a jezdí přesně tam, kde jim kreslíš koleje. Škoda, že to Jeníka nebaví...

    OdpovědětVymazat
  15. Marci, tyhle omalovánky neznám - resp. znám jen ty, co se vybarvují vodou, ale už pak zůstanou, jsou na jedno použití...tohle je super;-). A super jsou i předchozí typy hraček - líbí se mi i klíče z rané péče...To, že se Jeníkovi obrázky nelíbí, nevadí. Nemusí se mu přeci líbit vše a třeba na ně dojde a nakonec si je oblíbí. Je fajn, že zaujaly aspoň holky a tak si vyhrály ty:-)

    OdpovědětVymazat
  16. Takové podobné omalovánky na stejném principu jsme měli, když jsem chodila do školy.

    OdpovědětVymazat
  17. Páni, tak tohle taky vůbec neznám, ale vypadá to vážně strašně zajímavě :) Hezké. Nu, tak alespoň někdo má z omalovánek radost, když ne Jenda. Teda ale, Jenda už jde do školy za rok? Teda, jde vůbec do školy? Já teď najednou nevím, co vím je, že Jenda nemá rád cizí lidi,to by pro něj bylo asi dost frustrující.

    OdpovědětVymazat
  18. Zajímavé, to vidím poprvé. Docela dobrý nápad od tvůrců. A jenom 25 Kč?
    Předpokládám, že Jenda bude muset chodit do specielní školy. Nikdy jsem o takové neslyšel, a jestli existuje, což předpokládám, tak to asi bude drahé. Nebo to jsou státní školy???

    OdpovědětVymazat
  19. Kamarádka má syna také s autismem, je zapsaný do školy od Aply v Praze (nevím, jestli jsem správně napsala název?), tak snad jim to výjde.
    Chce to čas a moře trpělivost, než Jenda něco nového příjme, že? Držím vám palce! J.

    OdpovědětVymazat
  20. Děkuji za krásné komentáře:)
    Na střední jsem dělala svou ročníkovou práci na toto téma, takže si dokáži aspoň trochu představit, jaké to je být s autistou i když jsem s žádným nepřišla do přímého styku, protože mi to přišlo hrozně hloupé hledat rodiny s dětmi s autismem.
    Obdivuji Tě i tvého manžela, že se o Jeníka dokážete starat:) Já vím, že bych na to neměla:)Je to ohromný závazek, ale určitě to za to stojí:)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...