sobota 17. března 2012

Hračky z rané péče 3


Asi jednou za 3 měsíce k nám zavítá paní z Rané péče.


S Ranou péčí ze Soběslavi spolupracuji asi od půl roku Jendova věku.


Paní přijede vždy kolem 9.hodiny a stráví tu skoro celé dopoledne....


...popovídáme si... a půjčí mi pár nových hraček...


Když byl Jenda malinký, tak spolupracoval, teď už nikoliv.
Když paní přijde, Jenda zaleze do ložnice a na hračky, na úkoly, se nepřijde ani podívat.... nespolupracuje.


Tentokrát nám tu paní nechala např. tuhle krabičku s 9 okénky.


Na prostředním obrázku jsou vyobrazena všechna zvířátka (na nějakém dvorku).





Na zbylých okénkách by měl Jenda hledat dvojice stejných zvířátek...


...psa a štěňátko, kočku a koťátko, koně a hříbátko....


Jenže to se mu nelíbí.
TAK ON to dělat NECHCE.



 Sama jsem tedy odkryla všechna okénka, aby se alespoň podíval na obrázky.



 Jenda okénka ihned zavřel.


 Myslím si, že o nějakém dívání se na zvířátka nemohla být ani řeč.



Hračka už nám leží týden doma a vypadá to, že velký úspěch mít nebude.
Když okénka otevřu, Jenda je automaticky zavře. To jo.
ALE tím to končí.

Hrát pexeso a hledat stejné obrázky Jenda odmítá.
Nechce si nechat vysvětlit pravidla hry.
Odmítá poslouchat, JAK se to má hrát.
A takhle to dělá u několika her.
Raději se urazí a nedělá nic.

8 komentářů:

  1. Amáli, zajímavá hračka...možná i to je pro Jeníčka hra, když jen ty okénka zavírá? Ale nedokážu to posoudit mějte pěkný den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jemu to stačí, ale měl by se naučit něco víc a navíc "respektovat" pravidla.

      Vymazat
  2. Škoda, že se Jeníčkovi ta hra nezamlouvá, mě se líbí, jako vždy, moc. Možná, je na něj trochu komplikovanější a prostě se mu nechce zatěžovat hlavičku. Zavírání okének, mu jde ale bezvadně. :-))) Má být krásný víkend, tak ho prožijte v pohodě. ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. A to jsou zrovna ta zvířátka tak pěkná. Ale tak, vím, že tohle Jenda asi úplně neposuzuje. Nu, co se dá dělat. Někdo nemá rád hady, Jenda nemusí dřevěná okénka :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já sse mu ani nedivím :/ Dívat se na zvířatka mě taky nikdy nebavilo :D A pexeso jsem nikdy nehrála ráda :D

    OdpovědětVymazat
  5. Raději to nehrát,já se taky vždycky vynervuju a jsem jak malý dítě.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak takové hry nemá rád, ale určitě přijde na chuť jiným..:) Nějáké ho jistě bavit budou.

    OdpovědětVymazat
  7. No...možná, kdyby na obrázcích bylo jeho oblíbené prasátko a třeba ta vaše sladká čubinka :o)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...