sobota 11. února 2012

Magformers podruhé


Jeníček má rád magnetickou stavebnici.


Občas se mi povede uprosit Šárku, aby se mu chvíli věnovala....


...a já jsem mohla uvařit¨, dát prádlo do pračky nebo umýt podlahu...


Jenda toho moc nepostaví, ale tluče si třeba magnetickými čtverečky o sebe a má z toho radost....


Líbí se mu katalog, který byl přiložený v krabici....


Na katalogy byl zatížený od malička. Jako malý měl rád katalog IKEA, kde jsem musela pořád dokola předčítat čísla.....později četl katalog s autíčky SIKU.


Ukazuje Šárince, co má postavit a ona se, někdy nepříliš ochotně, podřizuje....


Ale chápe, že večeře se sama neuvaří....


Jenda dělá moc rád komín ze čtverečků...




...říká tomu domeček pro dudánky....


Katalog je krásně barevný a stavebnice vhodná akorát pro Jendovy malé prstíčky....


Mám ráda ty chvilky, kdy si děti hrají, já vařím....


...a mám při tom aspoň chviličku pocit, že jsme "normální" rodina....



Přeji vám příjemný sluníčkový den...
Ať vám ho nikdo a nic nezkazí....

Mám ráda citáty, tak vám jich pár přikládám:

  • Humor je ochranný štít moudrých.
  • Humor je jedním z nejlepších kusů oděvu, jaký člověk může ve společnosti nosit
  • Humor se nedá naučit. Vedle ducha a vtipu předpokládá především velkou dávku dobroty srdce, trpělivosti, ohleduplnosti a lásky k lidem. Proto je tak řídký.
  • Dobrá nálada sice tvoje problémy nevyřeší, ale nasere tolik lidí, že je dobré si ji udržet.

18 komentářů:

  1. Parádní stavebnice. Zdá se, že Jeníčka hodně zaujala, a není divu - je krásně barevná, v katalogu jsou bezva náměty na stavby a jestli jsou ty kousky magnetické, je docela lehké s nimi pracovat (si myslím...)
    Šárinka je ohromná holka.
    Je moc šikovná a dovede ti hodně vypomoct aspoň v tomto...
    Doufám že se oběd vydařil, nic se nepřipálilo a ten pěkný den vám vydrží...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oběd se vydařil, nic se nepřipálilo a jinak? Snažíme se... :-)

      Vymazat
  2. Oblíbená magnetická stavebnice zabere asi vždy a Šárce může připomínat trochu i NeoCube. A za tu večeři chvilka s Jeníkem přeci jde vydržet. :)
    Citáty jsou pěkné. Docela mne pobavilo, žes v posledním ponechala doslovný text, žádná decentní úprava třeba na "naštve". I žena, co nemá ráda vulgarismy, dodržuje originální znění? :))

    OdpovědětVymazat
  3. Zase nádherný pohled na Jeníčka, jak si hraje :)
    o té stavebnici jsem neslyšela, ale byla bych schopná si s ní vyhrát celé odpoledne... lákají mě ty krásné barvy :) ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Amélko, tento blog nesleduji od začátku, ale k některým příspěvkům se vracím a teď chodím pravidelně. I za tu chvíli jsou vidět pokroky jaké Jeníček dělá, častěji je vidět smějícího se Jeníčka než plačícího a je to Tvoje zásluha (láska, trpělivost, pochopení). Pro mě jste úplně "normální" rodina. Kdyby každé dítko mělo takovou mámu jako jsi Ty, nemělo by to chybu. Ono všude je něco(nechci zlehčovat) a téměř každý se s něčím potýká. Jsi skvělá máma - někdy unavená, zlobící se, naštvaná, bez nálady, klidná, chápavá, pomáhající, starající se. Mějte krásný a klidný den, zdravím,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  5. Úplně ten rodinný výjev vidím před sebou - děti si hrají, ty vaříš, občas se za nimi přijdeš podívat a přitom dokumentuješ. Je to pěkný pohled a dovedu si představit, jaká je to pohoda. Ačkoli, moje mamča by to tak nenazvala, protože moc ráda nevaří :)
    Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná stavebnice, krásné fotky, krásné citáty.

    OdpovědětVymazat
  7. Přeji Ti co nejvíc takových krásných a šťastných chvilek, věřím, že jich bude časem přibývat! A citáty - moc dobrý! Nejvíc se mi líbil ten poslední!

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Marci, přeji Ti víc a víc a víc takových chvilek!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...když ono to nejde, nemohu Šárku pořád zneužívat...

      Vymazat
  9. Pěkná stavebnice, taky by se nám líbila. A moc Ti přeji víc takových chvil, kdy vaříš a děti si hrají.

    OdpovědětVymazat
  10. Zalovila jsem v paměti, jak to vypadalo u nás když byli kluci malí a vzpomínám si na sebe v kuchyni a příšerný řev z pokojíku. Vždycky jsem tam vlítla, kluky srovnala, většinou to odnesl chudák starší, který mnohdy za nic nemohl a vrátila se k vaření. :-))) Tvoje děti si ale hrají úplně ukázkově a ta stavebnice je moc prima, poprvé jsem ji viděla až u tebe. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ..asi jako u holek, když byly menší. Museli jsme udělat v pokoji příčku a z 1 velkého pokoje udělat 2 menší...aby se nehádaly.

      Vymazat
  11. Marci, děti si krásně pohrály spolu, to je super! Ta stavebnice se mi na fotkách moc líbí, ještě jsem ji nikde neviděla, jen u vás, ale vypadá fakt dobře. A je super, že Jeníka zabaví a ty získáš chvilku třeba na to vaření...Přeji, ať takových chvilek přibývá a přibývá natolik, aby nakonec nebyli jen na pohnání těch nutných domácích prací, ale aby zbyla nějaká i pro tebe, třeba na "hození kopýtek nahoru" a počtení v knížce, naložení do vany...prostě nejen na práci a povinnosti, ale i na relax!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ji taky nikde neviděla. Jen v listopadu na výstavě Montessori hraček a teď mám mailový kontakt na prodejce.

      Vymazat
  12. Co to vidím za slovo u tebe, "nasere" myslel jsem si že se mi zdá a četl to ještě jednou. :D Normální rodiny jsou jen v našich představách, každá rodina za dveřmi je něčím výjimečná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ALE já jsem to slovo nevymyslela, já jsem ten odstavec jen zkopírovala. :-P U nás se tak nemluví.

      Vymazat
  13. Taky nemám ráda, když se mluví sprostě, ale když ono některé slovo někdy sedne "jak prdel na hrnec".Ať tě humor nikdy nepřejde!!! JitkaT

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...